Cum faci banking la feminin: clientele femei sunt din ce în ce mai emancipate financiar, cu avere în creștere și organizată cu finanțele personale

Cum faci banking la feminin: clientele femei sunt din ce în ce mai emancipate financiar, cu avere în creștere și organizată cu finanțele personale

Potrivit unei analize BCR, femeile care apelează la serviciile băncii tranzacționează mai des și mai mult cu cardul la POS, încasează venituri în cont cu o mai mare regularitate decât bărbații și sunt mari amatoare de cumpărături offline și online, conform datelor actualizate ale companiei.

Femeile reprezintă 49,4% din numărul total de clienți ai BCR, iar profilul clientei băncii arată că veniturile lunare (de tip salariu sau pensie) ale domnișoarelor și doamnelor sunt în creștere față de salariul minim net lunar pe economie. În plus, ele încasează venituri în cont cu o mai mare regularitate decât bărbații.

Numărul clientelor Băncii Comerciale Române care apelează la serviciile de (accesibil celor care au în cont peste 200.000 de euro) a crescut cu 8% în ultimul an. Unul din trei clienți BCR care utilizează private banking este femeie, iar clientele care recurg la aceste servicii dețin 30% din totalul activelor aflate în administrarea acestui segment. O treime dintre clientele Băncii Comerciale Române care folosesc private banking apelează la acesta pentru a efectua plasamente în fonduri de investiții.

Femeile economisesc mai mult decât bărbații, depășindu-i atunci când vine vorba despre numărul depozitelor la termen.

Apetența femeilor pentru îmbunătățirea nivelului de viață a întregii familii le situează pe primul loc atunci când vine vorba de cumpărături, femeile fiind și principalele deținătoare de card de debit din portofoliul BCR. Atenția și grija pentru nevoile curente ale familiei se observă în desfășurătorul cheltuielilor lunare a femeilor, de unde se poate observa preocuparea continuă pentru oferirea unor servicii de calitate. Vorbim de servicii de educație mai bune pentru copii, de servicii medicale de calitate pentru întreaga familie, de îmbunătățiri sau reamenajări la nivelul locuinței sau chiar de plata la termen a facturilor lunare, pe care majoritatea femeilor le plătesc direct din cont, prin serviciul Direct Debit.

Clientele BCR tranzacționează mai des și mai mult cu cardul la POS decât bărbații și au o apetență ridicată pentru internet banking, unul din trei clienți BCR care utilizează aceste servicii fiind femeie. Totodată, 56% dintre clientele băncii care folosesc internet banking recurg la autentificarea prin token sau etoken.

Femeile care apelează la serviciile de internet banking ale Băncii Comerciale Române intră în cont, în medie, de două ori pe lună și efectuează operațiuni cel puțin o dată pe lună, iar 8% dintre ele folosesc acest serviciu de pe telefonul mobil.

În ceea ce privește femeile de afaceri din portofoliul BCR, majoritatea lor au companii în domeniile comerțului, producției și serviciilor. Peste un sfert din microîntreprinderile din România sunt conduse de femei, iar majoritatea antreprenoarelor din acest sector activează în Transilvania.

dana bcr“Profilul clientei BCR relevă dinamism, modernitate și, mai ales, emancipare financiară. Datele noastre creionează portretul unei femei care tranzacționează fără a recurge la numerar, face cumpărături frecvent, dar și economii, e obișnuită cu plata automată a facturilor și optează pentru internet banking. Un astfel de comportament financiar echilibrat, constructiv și inovator ne demonstrează că în fiecare clientă BCR se află o antreprenoare”, a declarat Dana Demetrian, Vicepreședinteretail BCR.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.