Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: BRD, singura banca romaneasca in Topul celor mai importante 500 branduri bancare
Share
Notification Show More
Latest News
Explozia din Rahova. Câte locuințe erau asigurate și ce măsuri anunță UNSAR și companiile de asigurări în cazul tragediei în care un bloc de 8 etaje a fost distrus
Stiri de top
BRD și Fundația Friends For Friends: Studiu complex despre cum arată Generația Z în 2025 – tineri mai conectați, mai responsabili și mai atenți la realitățile economice
Stiri de top
Studiu KPMG, prezentat în premieră la conferința Be Inspired. Make Sustainability Happen: 71% dintre CEO plasează inteligența artificială printre principalele lor priorități de investiție. Alina Rus, Raiffeisen Bank: ”Finanțarea sustenabilă este cheia tranziției către o economie mai responsabilă”
Stiri de top
Card de credit 100% online – Beneficii, aprobare rapidă și utilizare inteligentă
Stiri de top
Fundația UniCredit celebrează câștigătorii Platformei Edu-Fund. 14 milioane de euro pentru combaterea sărăciei educaționale în Europa, cu cinci proiecte selectate din România
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > BRD, singura banca romaneasca in Topul celor mai importante 500 branduri bancare
Stiri de top

BRD, singura banca romaneasca in Topul celor mai importante 500 branduri bancare

bankingnews.ro
Last updated: 04/02/2014 12:34
bankingnews.ro 12 ani ago
Share
SHARE

Pentru cel de-al treilea an consecutiv, BRD este prezenta in Top 500 Banking Brands, un clasament realizat de Brand Finance si publicat, in numarul sau din februarie, de prestigiosul lunar londonez “The Banker”.

Top 500 Banking Brands regrupeaza cele mai valoroase 500 de branduri bancare din lume. BRD este singurul brand bancar romanesc prezent in top, pe pozitia 487 (in urcare cu 3 pozitii fata de anul trecut), cu o valoare a brandului de 154 milioane USD si un rating A+.

“Prezenta noastra in BrandFinance Top 500 Banking Brands, pentru cel de-al treilea an la rand, este o dovada ca BRD este o marca solida, matura, care a reusit sa atraga increderea diferitelor categorii de public: actionarii si investitorii, clientii, comunitatile locale, autoritatile publice. Este rezultatul unei constructii constante a brandului, care s-a realizat de-a lungul timpului in cadrul unei strategii pe termen lung, bazata pe valorile noastre institutionale: profesionalism, initiativa, adaptabilitate, inovare, respect si spirit de echipa. Suntem, in mod deosebit, mandri de a fi singura banca din Romania prezenta in acest clasament, si acest lucru ne incurajeaza sa continuam pe aceeasi cale in anii care vor urma”, a spus Philippe Lhotte, Presedintele Director General al BRD Groupe Societe Generale.

Cu reprezentante in peste 15 tari, BrandFinance este firma de consultanta numarul 1 mondial in evaluarea brandurilor. Metodologia folosita de BrandFinance cuprinde determinarea valorii businessului unei banci si calcularea vaorii brandului ca procent din aceasta. Valoarea brandului este calculata ca nivel al redeventei pe care o companie ar trebui sa o plateasca pentru a folosi brandul, in cazul in care acesta nu i-ar apartine (metoda “royalty relief”). Pe langa valoarea brandului, fiecareia dintre cele 500 de branduri prezente in top i se acorda un rating, care joaca rolul de reper pentru forta, riscul si potentialul unui brand in raport cu concurentii sai, in mod similar cu un rating de credit.

Studiul BrandFinance Top 500 Banking Brands este publicat din anul 2006 in editia din luna februarie  a revistei “The Banker”, parte a grupului Financial Times.

You Might Also Like

Explozia din Rahova. Câte locuințe erau asigurate și ce măsuri anunță UNSAR și companiile de asigurări în cazul tragediei în care un bloc de 8 etaje a fost distrus

BRD și Fundația Friends For Friends: Studiu complex despre cum arată Generația Z în 2025 – tineri mai conectați, mai responsabili și mai atenți la realitățile economice

Studiu KPMG, prezentat în premieră la conferința Be Inspired. Make Sustainability Happen: 71% dintre CEO plasează inteligența artificială printre principalele lor priorități de investiție. Alina Rus, Raiffeisen Bank: ”Finanțarea sustenabilă este cheia tranziției către o economie mai responsabilă”

Card de credit 100% online – Beneficii, aprobare rapidă și utilizare inteligentă

Fundația UniCredit celebrează câștigătorii Platformei Edu-Fund. 14 milioane de euro pentru combaterea sărăciei educaționale în Europa, cu cinci proiecte selectate din România

TAGGED: BRD, banca, The Banker, Philippe Lhotte, Top 500 Banking Brands
bankingnews.ro 04/02/2014
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Ce va decide astazi BNR
Next Article Corina Stoica, OTP Bank: Bankingul se face prin oameni
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Explozia din Rahova. Câte locuințe erau asigurate și ce măsuri anunță UNSAR și companiile de asigurări în cazul tragediei în care un bloc de 8 etaje a fost distrus

18 ore ago

BRD și Fundația Friends For Friends: Studiu complex despre cum arată Generația Z în 2025 – tineri mai conectați, mai responsabili și mai atenți la realitățile economice

2 zile ago

Studiu KPMG, prezentat în premieră la conferința Be Inspired. Make Sustainability Happen: 71% dintre CEO plasează inteligența artificială printre principalele lor priorități de investiție. Alina Rus, Raiffeisen Bank: ”Finanțarea sustenabilă este cheia tranziției către o economie mai responsabilă”

2 zile ago

Card de credit 100% online – Beneficii, aprobare rapidă și utilizare inteligentă

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?