Una din două tranzacții de Internet Banking se face prin ING Bank

Una din două tranzacții de Internet Banking se face prin ING Bank

ING Bank România, una dintre băncile locale care a pus accentul puternic pe digitalizare în ultimul timp, are o cotă de piață de 51% pe Internet Banking, a declarat astăzi în cadrul unei conferințe de presă Daniel Llano Manibardo, Head of Retail ING Bank România.

Totodată, cota de piață pe care o deține banca la nivelul cardurilor de salarii este de 10,9%, ceea ce înseamnă că unul din zece salarii din companii sau instituții este încasat prin intermediul ING Bank.

Banca mai deține o cotă de piață de 27% pe Mobile Banking și tot de 27% pe e-commerce.

Când vine vorba de modalitățile prin care clienții ING Bank România interacționează cu banca, cea mai mare pondere este deținută de mediul digital.

Astfel, 57% din interacțiunile cu banca ale clienților ING sunt efectuate prin intermediul Smartphone, 38% prin desktop, 2% prin intermediul customer calls iar 3% prin sucursale, a mai spus directorul de retail al ING Bank România.

De altfel, la nivelul întregii piețe bancare se observă tendința de a migra spre zona digitală, potrivit unor date prezentate în cadrul conferinței. Astfel, în ultimii doi ani numărul total de ATM-uri a scăzut de la 11.500 la 11.200, iar numărul de sucursale de la 5.000 la 4.800.

De asemenea, banca deține o cotă de piață de 8,7% pe retail banking. ING promovează intens de câțiva ani creditele de nevoi personale, ajungând acum la o cotă de piață de 15%, la nivelul creditelor retail.
Până acum, banca a reușit să țină sub control riscul, rata restanțelor de peste 90 de zile fiind de 4%, față de 9%, media pieței.

Leave a Reply

Your email address will not be published.