Programul BT, Bucureştiul Întreprinzător, merge mai departe. Etapa 2.0: celebritățile recomandă antreprenori care fac Bucureştiul mai frumos

Programul BT, Bucureştiul Întreprinzător, merge mai departe. Etapa 2.0: celebritățile recomandă antreprenori care fac Bucureştiul mai frumos

Banca Transilvania a dat startul unei noi etape în proiectul Bucureştiul Întreprinzător, în care celebrități din România aleg câte un antreprenor şi prezintă povestea acestuia. Urmează o perioadă de 9 luni, în care vedetele vor promova businessuri în care au încredere. Bucureştiul Întreprinzător este o inițiativă cu oameni cunoscuți care aleg branduri mai puțin cunoscute din Bucureşti. Și le oferă din celebritatea lor.

Lansat în iunie 2016, Bucureştiul Întreprinzător este o premieră în comunicarea băncilor din România, fiind o platformă online care prezintă oameni şi idei care au contribuit la transformarea capitalei în cel mai întreprinzător oraş din România. Pentru Banca Transilvania, acest program este încă un mod de a susține spiritul antreprenorial românesc, de a inspira alte persoane şi de a contribui la formarea unei comunități aparte: Bucureştiul Întreprinzător.

Detalii:

Prima etapă din Bucureştiul Întreprinzător a avut la bază recomandarea antreprenorilor: cei prezentați de programul Bucureştiul Întreprinzător au nominalizat alte idei îndrăznețe, precum: Pegas, Radio Guerrilla, 5 to go, Frufru, În Fața Blocului, Tea Tomescu, Orchestra Simfonică Bucureşti, Times New Roman, Pain Plaisir, Maison Dadoo sau Summer Well.

35% dintre IMM-urile înființate în Bucureşti şi Ilfov şi-au deschis contul de capital social la Banca Transilvania, iar volumul de credite acordate în perioada iulie 2016 – martie 2017, în prima etapă a programului, este cu 15% mai mare decât perioadă similară anterioară.
Etapa a doua a proiectului Bucureştiul Întreprinzător vine cu ceva nou, şi anume recomandarea vedetelor: celebritățile alese de Banca Transilvania în program desemnează câte un brand şi îl promovează.

Startul etapei a doua a programului Bucureştiul Întreprinzător este dat de Bean MC, care recomandă încălțămintea de skate de la Danube Footwear, primul produs românesc pe această nişă şi prezintă povestea antreprenorilor care au transformat proiectul de diplomă al unuia dintre ei în schiță de produs.
Comunitatea Bucureştiul Întreprinzător de pe Facebook are peste 30.000 de fani.

Leave a Reply

Your email address will not be published.