“Vrei sa fii Mos Craciun?” este un proiect de responsabilitate sociala sustinut si derulat din 2010 suta la suta de echipa BRD cu ajutorul unor fundatii partenere. Rolul principal este jucat de salariatii bancii care devin Mos Craciun pentru copiii nevoiasi.

In cei patru ani care au trecut de la inceputul proiectului, oamenii din echipa BRD au facut fericiti peste 5.000 de copii din mai multe zone ale tarii, copii care traiesc in conditii dificile si care nu au primit niciodata un cadou.

Mecanismul proiectului pare simplu, insa presupune dedicare si eforturi logistice deosebite: copiii scriu “scrisori catre Mos Craciun” care ajung la angajatii BRD inscrisi in program. Acestia cumpara cadourile, iar echipa CSR a BRD si ONG-urile partenere se ocupa de distribuirea cadourilor si de organizarea pomului de Craciun. In fiecare comunitate se organizeaza astfel de sarbatori, iar multi dintre angajatii BRD participa la ele.

La buna desfasurare a programului participa peste 15 asociatii si mai mult de 20 de voluntari din cadrul bancii, care se ocupa de selectarea fundatiilor, distribuirea scrisorilor, gestionarea primirii si transmiterii cadourilor, precum si de comunicarea interna.

Impactul si importanta proiectului “Vrei sa fii Mos Craciun?” sunt certificate de Marele Premiu al Responsabilitatii Sociale primit de BRD in cadrul Galei Camerei de Comert si Industrie Franceze in Romania din decembrie 2012.

Editor BankingNews

Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.

Leave a Reply

  • (not be published)