Mugurel Cosmin Malureanu va prelua conducerea sucursalei Vrancea a companiei Asigurarea Romaneasca – ASIROM Vienna Insurance Group incepand cu data de 1 iulie, ca urmare a pensionarii directorului actual Dumitru Marica, dupa 10 ani de activitate in cadrul companiei.

“Dezvoltarea regionala a companiei Asigurarea Romaneasca – ASIROM Vienna Insurance Group reprezinta in continuare o prioritate pentru noi, iar acest lucru nu poate sa continue decat avand in echipa specialisti de valoare, care vor mentine reputatia deja solida pe care o avem in judetul Vrancea. Ne dorim sa consolidam pozitia companiei noastre in aceasta regiune si avem incredere ca domnul director Mugurel Cosmin Malureanu va indeplini cu succes obiectivele de business.

Credem in potentialul acestei zone si tintim o majorare a cotei de piata detinute de ASIROM in special pe partea asigurarilor de viata. Rezultatele obtinute de sucursala Vrancea in perioada conducerii acesteia de catre domnul Marica sunt demne de remarcat si au confirmat importanta acestei sucursale in cadrul companiei. De aceea, este foarte important sa se continue acest trend crescator pe toate liniile de business si in viitor”, a declarat presedintele companiei, doamna Mariana Diaconescu.

Domnul Malureanu are o experienta vasta in domeniul financiar, ocupand functia de Director Coodonator al Garzii Financiare Vrancea, sef Serviciu Coordonare, Programare, Analiza si indrumare pentru Activitatea de Inspectie Fiscala a Directiei Generale a Finantelor Publice Vrancea precum si functii de management in companii private. Viitorul director de vanzari al sucursalei Vrancea a absolvit Universitatea “A.I. Cuza” Iasi, Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor precum si un program de masterat in Audi si Management Contabil in cadrul aceleiasi universitati.

Pana la data de 1 iunie 2014, functia de director de vanzari al sucursalei Vrancea a fost detinuta pentru o perioada de 10 ani de domnul Dumitru Marica.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)