De astazi, 16 mai 2016, Banca Carpatica si UniCredit Bank isi modifica si ele conditiile de creditare. In contextul intrarii in vigoare a legii darii in plata, Banca Comerciala Carpatica SA (BCC) majoreza avansul solicitat clientilor pentru creditele imobiliare. Decizia bancii apare ca o necesitate a mentinerii conditiilor de prudentialitate si competitivitate ca efect a impactului pe care legislatia o poate avea asupra portofoliului de clienti, dar si ca o necesitate a adaptarii ofertei imprumuturilor noului cadru legislativ prin adecvarea politicilor de creditare.

Clientii care cauta o solutie de finantare, pot solicita Bancii Carpatica un asemenea credit, achitand un avans de 28%. Imprumutul poate fi accesat in moneda nationala. Noul nivel al avansului solicitat clientilor se va aplica pentru toate solicitarile de finantare remise spre aprobare, incepand cu data intrarii in vigoare a legii darii in plata.

Si UniCredit Bank a majorat avansul pentru creditele imobiliare la 25%, de la 15% la lei şi 20% la euro, dupa intrarea in vigoare a darii in plata

UniCredit Bank a decis ca sa majoreze avansul la creditele ipotecare si imobiliare de achizitie, in lei si in euro, la 25%. La creditele imobiliare în lei UniCredit solicita pana acum un avans minim de 15%, iar la imprumuturile ipotecare in euro avansul minim era de 20%.

„Această decizie a fost adoptata in urma analizelor interne pe care le-am realizat ca urmare a intrarii in vigoare a legii darii in plata. Monitorizam cu atentie evolutia pietei imobiliare si consecintele adoptarii legii darii in plata. Ne dorim in continuare sa sustinem cererea de finantari ipotecare, atat prin programul Prima Casa, cu privire la care speram ca fondurile vor fi suplimentate, cat si prin finantarile de credite ipotecare cu avans 25%. Credem ca acest produs ipotecar oferit de UniCredit Bank ramane in continuare printre cele mai competitive din piata”, au explicat reprezentantii UniCredit.

 

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)