Incepand din 4 Martie, portalul Bancii Comerciale Feroviara si-a schimbat adresa si infatisarea. Adresa veche este inca disponibila (aici) insa noul site, schimbat total, il puteti accesa aici. Un nou portal, mai modern si mai usor de utilizat ca oricand, cu aer tineresc si un blog “cool” (denumit ELARA), sunt primele impresii cand analizezi portalul Bancii Feroviare.

Observam schimbarea de culoare al noului site, daca cel vechi folosea culorile din logo, cel nou mizeaza pe albastru, doar sigla din coltul stang ne aduce aminte de vechiul si batraniciosul site.

Care este noul mesaj transmis de Banca Comerciala Feroviara, prin adoptarea unei noi culori

Bancile folosesc culori ce transmit mesaje egale cu puterea, siguranta, ambitia, prestigiul sau, cel mai important, stabilitate.

Albastrul, transmite siguranta si incredere, fapt pentru care este adoptat cel des in domeniul financiar: banci, asigurari, leasing.

In piata bancara culoare albastru este folosita de BCR, Banca Romana de Credite si Investitii, EximBank, Bancpost, Bank Leumi, Piraeus Bank, Credit Europe Bank, Marfin Bank, MKB, Porsche Bank, Romanian International Bank sau Volksbank.

 

 

Noul site foloseste intens culoarea albastru, ce imprima noul, dinamismul, siguranta si increderea

Acesta va functiona pe doua coordonate: persoane fizice și persoane juridice, produsele BCF fiind integrate intr-o maniera interactiva. Banca anunta ca beneficiaza de cea mai noua platforma de Internet Banking de pe piata.

Categoriile disponibile pentru PERSOANE FIZICE sunt:

PROXI Card
Studentia
Mamici cu copii mici
55+
Diaspora
Professionals & Young professionals
Primus Signature

Pentru PERSOANE JURIDICE, noul site aduce:

Proxi Card
Antreprenori
Treasury & Trade
Plati si Cash Management
Credite si Finantari
Expertiza Sectoriala
Pentru Angajati

Diferenta este facuta cu ajutorul Blogul Elara by BCF care incearca sa “expliciteze capcane si sa ofere ghidaje de bun simt”.

Ce gasesti pe Blog? Domeniile au fost denumite atractiv, miza principala fiind persoanele active, tinerii. Aici gasesti domenii de interes, precum, Life, Econ, Best in web, Trivia, Explaned.

Elara by BCF se adreseaza in special persoanelor fizice, pentru care a fost creat un mediu modern si prietenos de relationare cu serviciile bancare. Elara by BCF se diferentieaza prin portalurile usor de folosit puse la dispozitie, dar si prin diversitatea clientilor carora se adreseaza: de la studenti, pana la tineri profesionisti, mamici cu copii, diaspora.

Usor de accesat, plin de culoare si dinamism, cu un “look” modern, poti sa te informzi usor daca accesezi noul portal oferit de Banca Comerciala Feroviara.

Gabriela DINU

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)