Incepand de luni, 7 septembrie 2015, clientii persoane juridice care isi deschid conturi Primus IMM si Primus Antreprenor la Banca Comerciala Feroviara, primesc numerele de telefon mobil al Presedintelui Consiliului de Supraveghere, Lucian Isar, si al Directorului General, Ioan Mihail Anca, disponibile si pe WhatsApp. Banca doreste astfel sa aiba un feedback imediat, privind calitatea serviciilor sale.

Ce te intereseaza mai mult: calitatea serviciilor sau produsele competitive, cu dobanzi bune? Toate!

“Banca Comerciala Feroviara anunta  incheierea procesului de restructurare si reimprospatare a echipei, fapt ce a condus la introducerea de noi garantii de calitate a serviciilor bancare.

In acest mod, Lucian Isar si Ioan Mihail Anca spera la consolidarea relatiilor cu IMM-urile si cu antreprenorii romani, punand la dispozitie atat un canal de comunicare in timp real, cat si expertiza proprie in domeniu.

Astfel, feedback-ul legat de calitatea serviciilor bancii va fi primit direct de catre conducere, iar sugestiile si observatiile clientilor isi vor gasi rapid raspunsul”, se arata intr-un comunicat transmis de Banca Feroviara.

 

Pana in prezent, bancherii nu au aratat o preocupare atat de “intima” fata de client, insa vremurile se schimba in banking. De la “private banking” la”CEO banking”,  nu a fost decat un pas!

Cum antrepenorii au un program mai complex, multi lucrand si noaptea, ma gandesc ca de acum poti sa-ti suni seful de banca la ce ora vrei tu!

 

Gabriela DINU

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)