O banca a renuntat la asteptarea clasica a clientilor in agentiile de retail si ii poftespte pe acestia pe… chat! Nu mai este un secret ca bancile s-au mutat si pe platforme online. Insa, se pare, vine timpul cand clientul va decide unde, cand si cum!

Regions Bank, o banca americana,  a anuntat intr-un comicat de presa ca din aceasta saptamana clientul va decide cum si unde ar vrea sa se intalneasca, fie in persoana, prin canale alternative sau prin telefon. De altfel, banca are in vedere ca satisfactia clientilor sai sa fie maxima. Clientii vor putea să foloseasca o setare distribuita pe telefoanele mobile, prin care vor chat-ui cu bancherii, anunta presa americana.

Aceasta” victorie a confortului” este multumitoare atat pentru clienti dar si pentru banca, deoarece permite o evidenta eficienta a resurselor.

Daca clientii doresc sa mearga la sucursala, prin intermediul online selecteaza sucursala si ziua in care doresc sa fie consiliati de un bancher. Programarile se pot face si telefonic.

Accesibil prin site-ul bancii, www.regions.com, noul instrument permite clientilor sa selecteze ziua si ora, departamentul si sa identifice ce tip de informatii doresc: produse financiare- credite de nevoie de consum sau de afaceri , inclusiv verificarea conturilor de economii, de creditare.

Insa, intalnirile ”online”, prin intermediul video chat-ul sau text chat-ului, sporesc utilitatea pentru consumatori, in conditiile in care cei mai multi clienti vor sa-si rezolve aceste “mici” tranzactii bancare in timpul de lucru, in pauza de masa, fara a merge la ghiseul bancii.

Prin aceasta schimbare deja anuntata se confirma ca ne indreptam catre o noua era in banking: de la Drive-to-Branch la Drive-To-Digital. Aceste tehnologii vor ajuta bancile sa-si eficientizeze serviciile, sa-si planifice retelele teritoarile, banca va cunoaste ce departemente sunt mai eficiente sau tipologia clientului.

 Gabriela Dinu

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)