Banca Romaneasca sustine ca nu a comisionat aditional clientii si ca va contesta procesele verbale si ordinele emise de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) dupa ce institutia a amendat operatorul financiar cu 40.000 de lei si l-a obligat sa modifice 27.000 de contracte de credit.

Pozitia Bancii Romanesti cu privire la decizia ANPC

“Am luat act de decizia ANPC si dorim sa facem cateva precizari cu privire la modul in care institutia a interpretat implementarea Ordonantei de Urgenta 50/2010 de catre Banca Romaneasca. Implementarea OUG 50 de catre Banca Romaneasca a avut drept scop alinierea denumirii comisioanelor, conform cadrului legislativ, dar pastrand esenta economica a acestora. Mai mult, Banca Romaneasca nu a comisionat aditional clientii ai căror contracte au fost modificate in 2010.

In acest moment, am initiat demersul de contestare a proceselor verbale si a ordinelor emise de ANPC pentru spetele mentionate in cadrul deciziei institutiei, rezervandu-ne dreptul ca, in functie de solutia judecatoreasca, sa reversam operatiunile efectuate in urma implementarii masurilor ANPC si sa evaluam consecintele economice ale acestor masuri cu initierea unor proceduri judiciare de recuperare.”, au explicat reprezentantii bancii intr-un comunicat de presa remis publicatiei online www.bankingnews.ro.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)