Banca Romaneasca anunta lansarea depozitului Convertibil, pentru clientii care vor sa schimbe moneda in care au ales sa economiseasca. Noul produs de economisire prezinta optiunea conversiei valutei depozitului intre trei valute: leu, euro si dolar. „Depozitul Convertibil reprezinta o solutie menita sa ofere clientilor nostri posibilitatea schimbarii valutei originale in cazul depozitului constituit. Practic, deponentul poate opta pentru schimbarea monedei in care a decis sa economiseasca initial si poate alege alta valuta care il avantajeaza”, declara Dan Grigoriu, Director Divizia Produse si Segmente Retail Banca Romaneasca.

Produsul este destinat clientilor persoane fizice care dispun de minimum 20.000 de lei sau de 5.000 de euro/dolari, iar depozitul Convertibil poate fi incheiat pe o maturitate de maximum 2 ani. in cazul conversiei depozitului dupa cel putin 30 de zile de la constituire, clientul beneficiaza de bonificarea unei dobanzi atractive, de pana la 2,70%, aferenta depozitelor la termen.

Rata de dobanda este fixa pe toata perioada constituirii depozitului, astfel ca tot castigul viitor poate fi calculat inca din ziua deschiderii depozitului. Dobanda poate ajunge la 3,80% pentru depozitele constituite in lei pe o perioada de 2 ani. „Posibilitatea de capitalizare a dobanzii, atat la conversie, cat si la prelungire, asigura suplimentarea castigului rezultat, daca dobanzile acumulate sunt reinvestite”, spune Dan Grigoriu.

Conversia se realizeaza la cursul de schimb standard oferit de Banca Romaneasca, iar suma convertita va fi cel putin egala cu principalul depozitului dupa conversie. Rata de dobanda aplicata depozitului in noua valuta se determina in functie de numarul de zile de depozit dintre data conversiei (inclusiv) si data maturitatii depozitului intial (exclusiv).
Clientii pot deschide depozite Convertibile in una dintre cele 115 sucursale Banca Romaneasca utilizand exclusiv cartea de identitate.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)