Clientii Bancii Romanesti care in perioada 1 martie – 30 aprilie 2014 vor obtine un card de credit MasterCard Standard vor beneficia de cost anual zero in primul an, dar si de un premiu de 100 lei net, daca in primele trei luni de la emiterea cardului realizeaza tranzactii in valoare totala de minimum 2.500 lei.

Totodata, clientii existenti care au intrat in posesia cardului pana la data de 28 februarie 2014, inclusiv, vor primi un bonus de 3% inapoi pe card din suma cheltuita cu cardurile de credit MasterCard Standard pentru plata impozitelor, taxelor, utilitatilor, si pentru platile destinate activitatiilor recreative (cinematografe, teatre, restaurante, baruri, cafenele, sali de sport, saloane de infrumusetare, bilete la concerte etc.) si a vacantelor (agentii de turism, bilete de avion, inchirieri de automobile etc.). Bonusul de 3% se va acorda pentru tranzactiile realizate in perioada 1 martie – 30 aprilie 2014 si, in functie de valoarea cumparaturilor efectuate, poate ajunge pana la 150 lei net lunar.

„Prin aceste campanii vrem sa ii rasplatim atat pe clientii existenti, care detin un card de credit, cat si pe cei care vor sa obtina unul in perioada 1 martie – 30 aprilie 2014. Astfel, cumparaturile de Paste vor reprezenta un bun prilej pentru utilizarea cardului. In plus, posesorii de carduri de credit Banca Romaneasca beneficiaza de programul Rate Destepte, prin care pot achita cumparaturile in valoare de cel putin 200 de lei in pana la 24 de rate, cu 0% dobanda”, a declarat Dan Grigoriu, Director Divizie Produse si Segmente Retail.
Posesorii de carduri de credit Banca Romaneasca mai beneficiaza si de cea mai generoasa perioada de gratie, de pana la 61 de zile, pe parcursul careia au dobanda 0% la plata cumparaturilor la comercianti si pe internet, dar si de reduceri multiple in magazinele si locatiile partenere, de la restaurante si cafenele, saloane de infrumusetare, magazine online pana la servicii auto si asigurari.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)