Banca Transilvania are in portofoliu 2 milioane de carduri, fiind unul dintre cei mai mari emitenti de carduri din Romania. In functie de volumele de tranzactii generate prin utilizarea cardurilor BT de catre clienti, cota de piata este de 17%.Comparativ cu 2012, BT a inregistrat in acest an cresteri semnificative privind volumele totale tranzactionate cu cardul (+13%); numarul platilor la comercianti, efectuate cu cardul (+25%); volumele tranzactiilor e-commerce (+260%) si numarul de tranzactii e-commerce (+430%).

Oferta bancii cuprinde 16 tipuri de carduri, destinate persoanelor fizice si companiilor. Banca Transilvania are o retea de 18.500 de POS-uri si aproape 900 de bancomate.

STAR BT, rate fara dobanda sau puncte de fidelitate pentru cei care au carduri

Cardurile STAR BT – incluse in programul de loialitate STAR BT (www.starbt.ro) – aduc clientilor posibilitatea de a face cumparaturi in rate fara dobanda, respectiv puncte de fidelitate la fiecare tranzactie. Din cadrul acestui program fac parte 5.500 de locuri de achizitii, in intreaga tara. STAR BT a generat, de la lansarea sa de acum doi ani si jumatate, o crestere cu 130% a platilor la comercianti cu cardurile BT incluse in program. In plus, doua din trei tranzactii cu cardurile STAR BT reprezinta plati la comercianti.

Premii recente primite de Banca Transilvania pentru activitatea de carduri

BT a primit, recent, patru premii pentru rezultatele inregistrate de activitatea de carduri. VISA Europe a acordat bancii premiul „POS Growth Champion”, pentru cea mai buna dinamica a cresterii tranzactiilor cu cardurile BT, la comercianti, respectiv „SME Sales Champion”, pentru cea mai buna performanta privind acceptarea la POS privind clientii IMM. in cadrul cadrul Galei Premiilor eCommerce, Banca Transilvania a primit alte doua titluri, pentru “Cea mai buna evolutie pe e-commerce a unei banci in 2013” si “Cel mai mare numar de magazine e-commerce inrolate”.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)