Banca Transilvania a acordat in acest an IMM-urilor credite JEREMIE (Joint European Resources for Micro to Medium Enterprises) in valoare de 11 milioane euro. Din aceasta suma, 9 milioane euro au avut ca destinatie investitiile, iar 2 milioane euro, capitalul de lucru si extinderea afacerilor. Parteneriatul dintre BT si Fondul European de Investitii (FEI), in cadrul initiativei JEREMIE, a fost anuntat la inceputul acestui an. Dobanda si comisoanele reduse la jumatate in comparatie cu nivelul pietei, respectiv faptul ca sunt necesare din partea clientului garantii pentru doar 70% din valoarea imprumutului sunt principalele beneficii pe care clientii IMM ai Bancii Transilvania le au datorita acestui program.

Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania:
“80% dintre imprumuturile JEREMIE acordate de Banca Transilvania au ca destinatie investitiile. Cel mai mult, clientii nostri IMM au luat credite pentru a-si extinde afacerea. Aderarea BT la acest program este inca un mod prin care incurajam antreprenorii locali”.
Detalii:
· 230.000 euro este valoarea medie a creditelor acordate IMM-urilor de Banca Transilvania, in cadrul acestui program.
· 45 de IMM-uri, clienti ai Bancii Transilvania, au beneficiat deja de imprumuturi JEREMIE.
· Programul este destinat IMM-urilor cu pana la 250 de angajati, cu o cifra de afaceri de pana la 50 milioane euro sau celor care au active de pana la 43 milioane euro.
· in Romania, programul JEREMIE este administrat de Fondul European de Investitii si este finantat prin Programul Operational Sectorial “Cresterea Competitivitatii Economice” cofinantat din Fondul European Regional pentru Dezvoltare.
· Fondul European de Investitii este o institutie detinuta in majoritate de Banca Europeana de Investitii si de Comisia Europeana. Misiunea sa este de a sustine IMM-urile, prin facilitarea accesului acestora la finantare prin intermediul institutiilor financiare bancare si nebancare specializate.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)