Black Friday devine Bank Friday la Banca Transilvania mâine, în 17 noiembrie. Pe siteul băncii, pe Twitter şi Instagram se va desfăşura campania de shopping bancar online BANK Friday, timp de 12 ore, în intervalul 8 – 20, potrivit unui comunicat de presă.

BANK Friday înseamnă reduceri, gratuități sau alte beneficii la stocuri de produse şi servicii ale Grupului BT, pentru persoane fizice şi companii: credite, carduri, overdraft, sticker de plată, Internet Banking, Mobile Banking, leasing auto şi leasing operațional.

Ediția din acest an a campaniei BANK Friday aduce o premieră: două dintre produse – Stickerul BT Pay şi Cardul BT Visa Electron personalizat cu poză – pot fi accesate exclusiv prin social media, prin Twitter şi Instagram.

Detalii:

  • BANK Friday cuprinde un număr limitat din fiecare produs şi serviciu din ofertă.
  • Oferta BANK Friday este inclusiv pentru persoanele care nu sunt clienți BT.
  • Pot fi comandate mai multe produse şi servicii din cadrul campaniei.
  • Câteva exemple de discount-uri şi beneficii aduse de BANK Friday: – Creditul de nevoi personale cu asigurare, pentru cei care au venituri în cont BT: dobânda de 7,5% în loc de 9,5%; – Cardul de cumpărături STAR Forte: 90 puncte STAR bonus + 10 puncte la prima cumpărătură, echivalentul a 100 de lei; – Cardul de călătorii BT Flying Blue: comision zero la emitere + bonus de 10.000 Mile pentru cardul Clasic şi 15.000 Mile pentru cardul Premium la prima cumpărătură.
  • Stickerul BT Pay va putea fi comandat pe Twitter, iar comisionul de emitere este zero. Acesta este un accesoriu care poate înlocui cardul la cumpărături şi a fost lansat de bancă recent.
  • Cardul personalizat cu poză va putea fi comandat pe Instagram. Acesta vine cu 30 de lei cadou, iar comisionul de emitere este zero.
  • Pagina BANK Friday: www.bancatransilvania.ro/bankfriday.

Banca Transilvania a lansat conceptul de shopping bancar în anul 2014, în premieră pe piață. Sunt campanii tematice, inspirate din trenduri sau diferite evenimente: Bank Friday, DragoBT, Banksylvania, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, Bankschet şi Bank to School. Toate acestea sunt subbranduri BT şi fac parte din strategia de marketing şi comunicare creativă.

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)