Peste 50.000 de carduri de credit noi si un volum mai mare cu peste 50% a cumparaturilor efectuate cu ajutorul acestor mijloace alternative de plata sunt doar doua dintre rezultatele inregistrate de Banca Transilvania, prin Star BT (www.starbt.ro), de la lansarea sa, in luna mai 2011 si pana in prezent. Star BT este programul de loialitate destinat celor care folosesc la cumparaturi, in tara sau in strainatate, unul dintre cele 5 carduri de credit emise de Banca Transilvania: MasterCard Forte, MasterCard Forte pentru Medici, Visa Gold, Visa Gold Rotary si Visa Platinum.

Clientii persoane fizice beneficiaza, prin Star BT, de puncte de loialitate– care se acumuleaza si pot fi utilizate la comerciantii parteneri – sau de rate fara dobanda. Valoarea unui punct este de 1 leu, iar punctele Star BT pot fi folosite pentru plata cumparaturilor la comerciantii inscrisi in program.Incepand cu luna decembrie a.c., posesorii de carduri de credit incluse in acest program pot opta, gratuit, pentru transferul Punctelor Star BTintre conturile proprii de carduri de credit sau catre alti clienti BT, posesori de carduri de credit.

Performanta Star BT, in cifre (mai 2011 – decembrie 2012):
peste 50.000 de carduri de credit noi, emise de Banca Transilvania;

volum mai mare cu peste 50% a cumparaturilor efectuate cu carduri de credit BT

peste 4.000.000 de Puncte Star BT, acumulate de clienti, de la inceputul programului;

peste 1.300 de comercianti parteneri in cadrul proiectului, in peste 3.400 de locatii comerciale.

Printre partenerii Star BT se numara branduri cu notorietate, cum sunt: Domo, Altex, Flanco, Praktiker, Eximtur, Perfect Tour, Aerotravel, Debenhams, Cartureşti, Reteaua privata de sanatate Regina Maria, Benvenuti, Centrofarm, Plafar, Cellini, Alexandria, Librarium etc. Programul este disponibil şi comerciantilor online – eMAG.ro, Evomag.ro, F64.ro, Floridelux.ro etc.

In cadrul Star BT, Banca Transilvania a lansat, in premiera pe piata din Romania, „Smart Statements”, de cont care contin, „all–in-one”: informatii specifice, reprezentarea grafica a tranzactiilor, machete integrate, precum ºi numarul de Puncte Star BT acumulate sau alocate.

De asemenea, primul joc lansat de BT in cadrul profilului sau de pe Facebook are legatura cu Start BT. Star BT Game, cu un format „card match”, presupune recunoaºterea siglelor partenerilor acestui programul de loialitate. Aproape 17.000 de persoane au jucat Star BT Game in decurs de 8 saptamani. Pe Facebook, acesta s-a incheiat in aceasta saptamana, iar datorita succesului acestuia, echipa de marketing & comunicare BT a propus ca jocul sa continue. Prin urmare, acesta poate fi accesat acum de pe siteul Star BT, www.game.starbt.ro.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)