Doua dintre cele mai cunoscute branduri clujene, BancaTransilvania si comunitatea online I love Cluj, lanseaza cardul bancar I love Cluj. Premiera consta in personalizarea acestui card online cu poze à la Cluj din galeria aflata pe siteul BT sau cu brandul I love Cluj. Cardul este dedicat persoanelor pentru care Clujul inseamna acasa, studentie, job, destinatie de vacanta sau amintiri frumoase. Clujul reprezinta multiculturalitate, oameni cu aspiratii si pasiuni diferite, iar acest card bancar a fost creat tocmai din dorinta de a oferi un obiect personal care sai uneasca si sa le ofere o identitate usor de recunoscut si, inacelasi timp, prietenoasa.

Cel mai nou produs al Bancii Transilvania este un card de debit, in lei, contactless, care poate fi folosit in tara si in strainatate, pentru cumparaturi online, precum si pentru primirea bursei sau a salariului. Persoanele pot aplica din orice localitate si pot opta pentru un card BT Visa sau pentru unul Master Card. De asemenea, acestea au posibilitatea de personaliza PIN-ul gratuit si simplu, prin intermediul bancomatului BT. Costurile unui astfel de card sunt 50 de lei emiterea iar comisionul este zero atat pentru utilizare, cat si pentru administrare.

Cadou pentru primii 1.000 de clienti

BancaTransilvania si I love Cluj au pregatit o surpriza pentru primele 1.000 de persoane care vor avea acest card: la ridicarea acestuia de la BT vor primi cate un termos co-branded„BT – I love Cluj”.

5 pasi pentru a aplica pentru un card I love Cluj:

● Vizitarea paginiiI love Cluj de pe siteulBancii Transilvania
● Optarea pentru unul dintre cele doua tipuri de carduri, Visa Electron sau MasterCard Mondo, pentru personalizare
● Selectarea imaginii dorite din galeria de poze online BT I Love Cluj
● Completarea unor date personale
● Confirmarea online a aplicarii pentru cardul I love Cluj

BancaTransilvania, banca oficiala a clujenilor. 2 din 3 clujeni lucreaza cu BT

Asemenea multor clujeni, pentru BT, Clujul inseamna acasa pentru ca este localitatea in care şi-a inceput povestea, acum aproape 22 de ani. 2 din 3 clujeni au ales sa lucreze cu BancaTransilvania. In plus, banca are in Cluj peste 1.000 de angajaţi şi aproape 40 de sedii.

Cateva dintre proiectele clujene in care banca se implica şi cu care se mandreşte sunt urmatoarele: fundaţia Clujul Are Suflet, care, indecurs de 8 ani, a ajutat peste 1.800 de tineri fara posibilitaţi sa aiba o viaţa mai buna; deschiderea unei şcoli 100% britanice, EMBA University of Hull, pentru formareaunei noi generaţii de antreprenori; susţinerea Policlinicii fara plata, prin aport financiar care acopera cheltuielile necesare desfaşurarii activitaţii şi, cel mai recent, preluarea ClubuluiSportiv U-Mobitelco, care a devenit U-BT datorita implicarii mai mari pe care banca o va avea pentru susţinerea baschetului.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)