Peste 16.000 de clienţi au aplicat la Banca Transilvania pentru credite, în decurs de zece zile, pentru planuri personale sau pentru a-şi cumpăra locuinţă. BT a derulat în perioada 2 – 12 iunie a.c. o campanie de shopping bancar online, #Goodvibesonly, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit.

“Am venit cu reduceri şi beneficii la cele mai căutate produse şi servicii BT şi, chiar şi în această perioadă, creditele au avut căutarea cea mai mare. Solicitările pentru împrumuturile pentru locuinţe arată că oamenii au în continuare planuri, vise pe care – deşi uneori sunt nevoiţi să le amâne puţin -, îţi doresc să le ducă la bun sfârşit. Este rolul nostru, fiind cea mai mare bancă de retail, să dăm tonul în piaţă în noul context şi ne bucurăm să vedem că românii au în continuare planuri şi noi le putem susţine”, a menționat Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Cele mai dorite produse au fost: creditul de nevoi personale Practic BT; Pachetul cardul de cumpărături STAR Forte şi creditul Practic BT; Creditul imobiliar/ipotecar în lei pentru achiziţie sau refinanţare a unui împrumut de la altă bancă; cardul de cumpărături STAR Forte şi descoperitul de cont curent (overdraft).

Campaniile de shopping bancar online au fost lansate în România de Banca Transilvania şi înseamnă discounturi şi beneficii la produse şi servicii pentru actualii şi viitorii clienți ai băncii. Bank to School, Bank Friday, DragoBT, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, Banksylvania, BANKschet, Ziua Bărboşilor, Ziua iubitorilor de cafea, Cea mai lungă zi, Fii golgheter cu STAR, O dată la patru ani şi Good Vibes Only sunt conceptele inspirate din trenduri, evenimente sau sărbători.

Ce oferte a inclus campania #Goodvibesonly

*Creditul imobiliar/ipotecar în lei pentru achiziţie sau refinanţare împrumut de la altă bancă: dobândă variabilă IRCC + 2,55%, în prezent 4,99% (faţă de marja standard a băncii, de 2,95%, respectiv 3,25% pentru cine nu primeşte venitul în cont BT); comision zero pentru analiză şi evaluare; 15% discount la cumpărături pe www.vivre.ro de cel puţin 300 de lei.

  • Creditul de nevoi personale Practic BT cu asigurare de viaţă şi şomaj, în lei: dobândă fixă de 7,99% (faţă de 10,5% sau 9,5%); comision de analiză zero; 15% discount la cumpărături pe www.vivre.ro de cel puţin 300 de lei.
  • Pachet de produse: credit pe cardul de cumpărături STAR Forte şi creditul Practic BT cu asigurare de viaţă şi şomaj, cu dobândă fixă în lei: dobânda fixă este de 7,49% (faţă de 10,5%); comision de analiză zero; 120 de puncte STAR la primirea creditului pe card, plus 30 de puncte STAR pentru înrolarea cardului în aplicaţia BT Pay și efectuarea unei plaţi cu telefonul, plată care trebuie făcută până în 31 iulie a.c.; 15% discount la cumpărături pe www.vivre.ro de cel puţin 300 de lei. Oferta este valabilă inclusiv în cazul în care clienţii au deja un card de cumpărături STAR Forte sau un credit Practic BT şi vor să acceseze acum pachetul.
  • 100 de puncte de loialitate pentru cardul de cumpărături STAR Forte, echivalentul a 100 de lei. Beneficiul va fi suplimentat cu 30 de puncte STAR la înrolarea în BT Pay şi după prima plată cu telefonul, plată care trebuie făcută până în 31 iulie a.c.;
  • 30 de puncte pe cardul de cumpărături STAR Gold emis în această campanie, la înrolarea în BT Pay şi după prima plată cu telefonul, plată care trebuie făcută până în 31 iulie a.c. Taxa de emitere a cardului este zero.
  • Credit în contul curent overdraft: dobânda este de 10% (faţă de 17%);
  • Cardul BT cu poză: comision zero de emitere;
  • Leasing auto pentru persoane fizice, în lei, pentru autoturisme noi de la dealeri autorizaţi din România: 4,99% dobândă (faţă de 7,9%);
  • Vouchere de cumpărături Flanco în valoare de 100, respectiv 200 de lei pentru fiecare împrumut prin BT Direct;
  • Oferte speciale pentru asigurările oferite de partenerii BT: scutirea de la plata primei de asigurare corespunzătoare celei de-a 12 luni din primul an de contract – pentru produsul oferit de Aegon, Aegon Fii Sigur – şi 50% reducere în primul an la prima de asigurare imobil oferită de Groupama, în cadrul unui credit imobiliar accesat în cadrul campaniei.
Editor BankingNews

Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.

Leave a Reply

  • (not be published)