BT a pregătit o nouă campanie de shopping bancar online, #Goodvibesonly. Banca Transilvania anunţă reduceri şi beneficii la cele mai căutate produse şi servicii BT din această perioadă, aşa încât pentru perioada 2 – 12 iunie, 2020.

Aceasta va cuprinde reduceri la imobiliar/ipotecar, creditul de nevoi personale, beneficii la cardul de cumpărături STAR, facilităţi pentru persoanele care folosesc aplicaţia BT Pay, overdraft cu dobândă redusă, respectiv beneficii la leasing auto.

Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, BT: “Românii au în continuare planuri şi aspiraţii şi credem că este rolul nostru să îi susţinem acum”

“Deşi perioada este încă plină de provocări, românii au în continuare planuri şi aspiraţii şi credem că este rolul nostru – fiind cea mai mare bancă de retail – să îi susţinem acum. Facem asta şi prin reduceri la produsele preferate ale clienţilor noştri, cum ar fi creditul pentru nevoi personale şi cel pentru locuinţă. Este important pentru economie şi oameni ca băncile să susţină inclusiv consumul, iar noi ne asumăm un rol de lider şi aici” spune Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Pe lângă banking responsabil pe perioada stării de alertă, Banca Transilvania aduce #staredebine clienţilor prin accesibilitate tot mai mare la produse şi servicii, în cea mai mare campanie de shopping bancar online pe care a lansat-o până acum.

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)