Banca Transilvania devine un trendsetter in banking. Impachetata intr-o frumoasa campanie de marketing, orice sarbatoare este, mai nou, un bun prilej de shopping bancar. Si nimic nu ar conta daca ofertele nu ar fi reale si importante. Dupa ce a sarbatorit intr-un mod inedit Bank Friday (black friday) sau DragoBT (ziua indragostitilor), Banca Transilvania nu rateaza nici 1 Mai Muncitoresc!

Banca Oamenilor Muncitori ti-a pregatit surprize : oferte cu discount, online

Banca Transilvania isi intampina vizitatorii site-ului sau cu urmatorul mesaj: “Om al muncii! In luna mai avem pentru tine strasnice oferte online”

Banca va lansa o luna de ” strasnice oferte online gata sa-ti rasplatesca harnicia” pentru credite imobiliare si de nevoi, carduri si internet bankig.

 

 

Site-ul pune la dispozitia clientilor si “teste” la fel de inspirate precum campania: raspunde la intrebarile jocului si primesti distinctii ale “omului muncitor”. Insignele adunate pot fi share-uite pe pagina personala de Facebook.

Urmareste ofertele aici

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)