Pentru a promova versiunea actualizata a aplicatiei de Mobile Banking, UniCredit Tiriac Bank a ales un mod inedit, invitand clientii sa se ”joace” cu angajatii unei agentii bancare direct de pe telefonul mobil. Campania de comunicare “Controleaza-ti banca de pe telefonul mobil”, dezvoltata impreuna cu MRM Worldwide Romania, agentia de digital a McCann WorldGroup Romania, va fi promovata exclusiv in mediul online, in intervalul 08.05.2014 – 20.06.2014.

Aplicatia interactiva creata pentru noua campanie este accesibila pe www.controlyourbank.ro si se bazeaza pe o tehnologie inovatoare, care permite formarea unei legaturi unice in timp real intre doua dispozitive conectate la internet. Cu ajutorul smartphone-ului, care se transforma intr-un joystick, oricine poate controla scenele video petrecute intr-o sucursala a UniCredit Tiriac Bank, reconstruita virtual in site-ul campaniei.

Interesant este ca aplicatia interactiva pusa la dispozitia clientilor UniCredit Tiriac Bank permite utilizatorilor sa creeze numeroase scenarii, de la inclinarea planului pana la zgaltairea efectiva a agentiei, angajatii bancii reactionand la aceste socuri transmise de telefonul mobil. Practic, utilizatorul poate vedea cum bancherii se pravalesc la vale direct pe podeaua agentiei cu tot cu piesele de mobilier, atunci cand este inclinat telefonul, sau cum scaunele, birourile si angajatii sunt zgaltaiti serios ca intr-un adevarat cutremur, atunci cand misca rapid si repetat telefonul de sus in jos.

UniCredit Tiriac Bank a lansat versiunea actualizata a aplicatiei de Mobile B@nking

UniCredit Tiriac Bank a adaugat noi functionalitati aplicatiei de Mobile B@nking, prin care clientii pot sa isi controleze banca direct de pe telefonul mobil, intr-un mod flexibil, avantajos si sigur.

Utilizatorii de Mobile B@nking isi pot plati acum facturile de oriunde s-ar afla, intr-un timp foarte scurt (Vodafone, Orange, Romtelecom, RDS&RCS, GDF Suez, Enel Muntenia), pot sa efectueze plati rapide folosind cautarea interactiva, sa solicite produse bancare precum imprumuturi sau carduri de credit si sa isi constituie singuri depozite la termen. Totodata, clientii pot afla foarte usor care este cea mai apropiata sucursala a bancii sau care este bancomatul care se afla la cea mai mica distanta, prin intermediul hartii cu unitatile bancii si ATM-uri.

Noile optiuni se adauga functionalitatilor deja existente in prima versiune a aplicatiei de Mobile B@nking, lansata de UniCredit Tiriac Bank in septembrie 2012.

In varianta initiala, functionalitatile aplicatiei erau urmatoarele: informatii sold, istoric cont, istoric tranzactii efectuate cu cardul, plati in lei, transfer intre conturile proprii in lei, schimb valutar, informatii utile (ore limita de procesare a operatiunilor, informatii despre carduri, despre schimbul valutar, numarul de telefon al Call Center-ului), salvarea sabloanelor de plati si sincronizarea cu cele deja existente in Online B@nking-ul UniCredit Tiriac Bank, memorarea beneficiarilor, vizualizarea acestora din Online B@nking si serviciul de cautare dupa denumire.

Ceea ce a diferentiat prima varianta a aplicatiei, la momentul lansarii, a fost faptul ca era disponibila pentru aproape toate tipurile de device-uri mobile (aproximativ 1.300 de terminale compatibile), inclusiv Java si BlackBerry. Versiunea standard pentru Java si BlackBerry este in continuare disponibila pentru clientii nostri posesori ai acestor tipuri de dispozitive mobile.

Varianta imbunatatita a Mobile B@nking, cu un design mai prietenos si noi functionalitati, este in prezent disponibila pentru Android si iOS, cele mai folosite sisteme de operare pentru acest tip de aplicatii. Cu toate ca utilizarea de pe alte tipuri de device-uri s-a dovedit mult mai redusa, UniCredit Tiriac Bank pregateste update-uri si pentru sistemele Java si BlackBerry (de exemplu, plati de utilitati).

“Ne propunem sa dezvoltam, pentru clientii nostri, cele mai bune servicii bancare la distanta. Am imbunatatit gradual solutia de Mobile B@nking, pentru a se plia pe nevoile utilizatorilor si pentru a le oferi acestora controlul asupra relatiei cu banca oriunde s-ar afla”, a explicat Petrisor Costin, director Segmente si Produse Retail, UniCredit Tiriac Bank.

Pretul abonamentului lunar MobileB@nking este 2 lei, insa aplicatia poate fi accesata si gratuit, in cadrul ofertelor pentru pachete de produse si servicii ale bancii.

Acces securizat, in orice moment

In Mobile B@nking, clientul controleaza totul in deplina siguranta. Se bucura de acces unic pentru identificare si semnarea platilor, cu ajutorul codului PIN.

De asemenea, daca uita sa se deconecteze, aplicatia se inchide automat dupa doua minute de inactivitate. Transmiterea informatiilor intre UniCredit Tiriac Bank si utilizatori se face criptat utilizand protocolul securizat SSL 128 biti.

O alta noutate pe care banca a introdus-o si care se poate accesa tot din kit-ul de Mobile B@nking este aplicatia Mobile Token. Aceasta reprezinta o solutie software, accesibila pe telefonul mobil, care inlocuieste cu succes dispozitivul fizic digipass, folosit pentru a genera coduri de securitate necesare accesului in platforma Online B@nking sau semnarii platilor initiate in aceasta. Utilizatorul nu va mai avea astfel nevoie si nici grija unui dispozitiv separat pentru a accesa Online B@nking de pe desktop sau laptop, ci va putea folosi tot telefonul mobil.

In acest moment, aplicatia Mobile Token este disponibila pentru sistemele de operare Android si iOS, dar va fi la randul sau disponibila si pentru Java si BlackBerry.

Canalele alternative, mai accesibile si mai avantajoase

Aplicatiile de Mobile B@nking si Online B@nking ii permit utilizatorului sa isi controleze relatia cu banca de la distanta si sa cheltuiasca mai putin decat in sucursala. Pentru tranzactiile in lei, clientul plateste jumatate din tariful pentru operatiuni interbancare (intre UniCredit Tiriac si o alta banca) efectuate la casierie, iar cele intrabancare (intre conturi deschise tot la UniCredit Tiriac Bank) sunt gratuite. Orele limita de procesare a platilor sunt extinse fata de casierie, respectiv cu pana la 3 ore mai mult fata de aceasta.

Editor BankingNews

Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.

Leave a Reply

  • (not be published)