Raiffeisen, BCR si BRD informeaza publicul ca unitatile sale teritoriale retail si centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul in ziua de 15 august 2013. Acest mesaj nu este singurul, toate bancile vor fi inchise maine 15 august,. Doar anumite unitati din centrele comerciale vor face exceptie.

 

BCR a luat toate masurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clientii bancii. Totodata, va fi asigurata si alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) si a masinilor multifunctionale (MFM) ce vor fi permanent la dispozitia clientilor, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, inclusiv sarbatorile legale.

in aceasta perioada, detinatorii de carduri BCR vor putea face plati la oricare dintre comerciantii care accepta carduri, iar serviciul de Asistenta de urgenta pentru detinatorii de carduri va fi disponibil 24 de ore din 24, ca de obicei. Clientii BCR au la dispozitie cea mai mare retea nationala de ATM – circa 2.400 de bancomate.

Mai mult, clientii bancii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare si vor putea sa efectueze operatiuni bancare:
·    prin serviciul Tranzactii Mobile BCR (apeland *183#)
·    prin serviciul Alo 24 Banking BCR (apeland gratuit InfoBCR, la numarul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice retea nationala, disponibil non-stop)
·    prin internet, utilizand Click 24 Banking BCR:
o    de la orice calculator, accesand 24banking.ro
o    de pe telefonul mobil, utilizand aplicatiile dedicate pentru iPhone si Android sau utilizand solutia optimizata pentru telefoanele mobile, accesand m.24banking.ro
·    prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atat in zonele Easy 24 Banking sau la terti.

in plus, clientii care apeleaza InfoBCR vor beneficia in continuarede urmatoarele servicii:
·    Suport Tehnic in utilizarea serviciilor de operatiuni bancare la distanta (Alo si Click 24 Banking BCR, Tranzactii Mobile BCR), disponibil non-stop
·    Asistenta de urgenta pentru detinatorii de carduri BCR, disponibil non-stop
·    Informatii generale si personalizate despre produsele si serviciile BCR, disponibil non-stop

Numerele de telefon InfoBCR:
·    0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din orice retea nationala sau +4021.407.42.00 apelabil din strainatate si taxabil la tarif normal;
·    021/311.10.01 sau 021/311.02.16, apelabile din orice retea din tara si din strainatate, taxabile la tarif normal.

Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. Easy 24 Banking BCR este o zona amenajata in cadrul anumitor unitati BCR, disponibila 24 de ore din 24, 100% automatizata, dotata cu echipamente ce permit efectuarea de operatiuni bancare cu si fara numerar.

 

Si BRD anunta ca unitatile sale teritoriale nu vor avea program cu publicul in ziua de 15 august 2013, cu exceptia:
– agentiilor situate in marile magazine si mall-uri (exceptand agentia Auchan Targu Mures si agentiile Jolie Ville, care vor fi inchise)
– agentiei Carrefour Era Park, care va avea program 9:30-21:00
– agentiilor Sinaia (9:00-13:00) si Bran (10:00-14:00)
– Visa Tax din aeroportul Henri Coanda, care va avea program non-stop.

Serviciul Vocalis va asigura clientilor BRD urmatoarele servicii comerciale :
–    optiunile automate de  consultare sold/operatiuni  ;
–    serviciile de urgenta dedicate posesorilor de carduri si utilizatorilor Multix/BRD@ffice;
–    autorizari vocale comercianti.

Vocalis se afla la dispozitia clientilor in fiecare zi, de luni pana duminica intre orele  08.00 – 22.00  pentru informatii  generale/subscrieri/suport produse si servicii BRD Groupe Societe Generale si operatiuni (plati facturi/ transferuri intra si interbancare):
– 0800 803803 (apel gratuit in reteaua ROMTELECOM)
– +4021 302 61 61 (numar cu tarif normal, apelabil din tara si strainatate) sau
– *BANCA (*22622 – apel cu tarif normal in retelele Orange si Vodafone)
– Email: vocalis@brd.ro; Web: http://www.brd.ro.

 

Raiffeisen Bank anunta ca maine, 15 august, este zi nelucratoare si in unitatile sale inclusiv pentru Call Center, cu exceptia unitatilor bancii din cadrul hypermarket-urilor, Selgros si a  mall-urilor.
Agentiile  din mall-uri si hypermarket-uri vor avea programul obisnuit de lucru, dintr-o zi de joi. Agentiile din Selgros vor avea programul 9.00-19.00. Call Center- ul bancii va asigura asistenta permanenta pentru Carduri, Smart Mobile, SmartTel, Raiffeisen Online, Clienti de Top si FWR.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)