Imaginea Cetăţii de Scaun a Sucevei este promovată prin intermediul unei bancnote suvenir de 0 euro

Imaginea Cetăţii de Scaun a Sucevei este promovată prin intermediul unei bancnote suvenir de 0 euro, lansată de Muzeul Naţional al Bucovinei în colaborare cu Eurosuvenir România, se arată într-un comunicat de presă transmis, marţi, de Muzeul Naţional al Bucovinei.

Bancnota suvenir de 0 euro Cetatea de Scaun a Sucevei a fost tipărită cu aprobarea scrisă a Băncii Franţei şi securizată la standardele impuse de Banca Centrală Europeană, într-un tiraj de 10.000 de exemplare.

Potrivit sursei citate, bancnotele sunt puse în vânzare la preţul de 18 lei, la standul de prezentare de la Casa Custodelui – Cetatea de Scaun a Sucevei şi la magazinul de prezentare al Muzeului de Istorie Suceava

La achiziţionare, turiştii primesc bancnota într-un plic cu însemnele Muzeului Naţional al Bucovinei în care se mai află o mini-vedere cu imaginea cetăţii şi o scurtă prezentare.

“Bancnota souvenir de 0 euro, cu reprezentarea Cetăţii de Scaun a Sucevei, este realizată în una din imprimeriile acreditate de către Banca Centrală Europeană, având caracteristici de securitate similare bancnotelor reale şi un design unic, atrăgător, asemănător, dar nu confundabil”, se precizează în comunicatul de presă.

Proiectul de promovarea a obiectivelor turistice renumite în întreaga lume este o iniţiativă, marcă înregistrată apărută în Franţa în anul 2015. De-a lungul timpului, pe aceste bancnote souvenir au apărut celebrele obiective precum: Sagrada Familia (Barcelona, Spania), Domul din Köln (Germania), Castelele de pe Valea Loarei, Poarta Brandenburg (Berlin, Germania), Arcul de Triumf (Paris- Franţa).

În România, mai sunt încă cinci obiective care apar pe celebrele bancnote, Delta Dunării, Palatul Culturii din Iași, Cetatea Alba Carolina, Masivul Bucegi şi Castelul Karolyi din Carei.

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)