Bancpost anunta lansarea unei noi campanii de imagine „Te vedem asa cum esti tu” ce pune accent pe abordarea personalizata a bancii in relatia cu clientii. Noua campanie de imagine consolideaza orientarea Bancpost catre client si catre intelegerea nevoilor reale si actuale ale acestuia, potrivit unui comunicat de presa remis BankingNews.ro

„Oamenii vor ca banca sa ii sustina, sa ii ajute sa isi puna in aplicare planurile. Peste 70% dintre clientii bancarizati isi doresc o relatie personalizata cu banca. Adica, isi doresc sa fie ascultati, intelesi si tratati individual, cu particularitatile, dorintele si planurile lor specifice. In spatele fiecarui CNP este de fapt omul, clientul nostru. Cunoasterea lui, dincolo de informatiile standard necesare la initierea unei relatii cu banca, ofera avantajul competitiv de a veni in intampinarea nevoilor lui reale, cu produse si servicii specifice”, a declarat Aura Toma, Director Executiv Marketing si Comunicare in cadrul Bancpost.

In luna februarie, George Georgakopoulos, Presedinte Executiv al Bancpost, anunta noua strategie: “Preocuparea noastra nu este produsul, ci clientul”

“In calitate de banca universala, oferim o gama larga de produse, de la simple depozite pana la solutii financiare avansate si produse complexe de trezorerie pentru clientii companii mari. Nu cred ca este necesar sa ne dedicam eforturile unui anumit produs, deoarece avem deja un portofoliu adecvat. In schimb, in 2015 ne vom concentra asupra modului in care ne servim clientii. Ne vom stradui sa ne intelegem mai bine clientii, sa-i servim mai bine si sa le indeplinim nevoile mai rapid si mai eficient, la valoarea corecta pentru ei. Din acest motiv, preocuparea noastra nu este produsul, ci clientul”, puncta seful Bancpost, AICI

Noul slogan Bancpost

Noul slogan Bancpost. ‘Banca ta. Si a ta. Si a ta” sintetizeaza orientarea catre fiecare client si reflecta o maniera personalizata de interactiune cu acesta. In fapt, noua campanie este ancorata in ceea ce Bancpost isi asuma de peste 24 de ani ca model de business: construirea unui parteneriat solid cu clientul, toate actiunile bancii fiind concentrate in aceasta directie.

„Platforma creativa de comunicare este inspirata din realitatea cotidiana. Fiecare dintre noi are o personalitate in sine care transcede stereotipurile si tipologiile predefinite. Calitatea unui partener este sa vada dincolo de categorie, sa vada de fapt omul in individualitatea lui, in practica, si nu in teorie. Dialogul pe care il avem cu clientii sustine mesajul central al campaniei: la Bancpost, te vedem asa cum esti tu, cu adevarat”, a adaugat Aura Toma. Noua campanie de imagine este comunicata prin intermediul principalelor statii TV, panotaj stradal, reviste si ziare centrale, precum si in mediul online.

 

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)