Lowe&Partners ne indeamna sa fim prevazatori cu neprevazutul in noul spot de promovare al creditului Nume Prenume cu Vacanta, de la Bancpost. Cu totii avem momente in care ne dorim sa uitam de rate. Mai ales ca in viata ne lovim de situatii neprevazute: poate de vina este curiozitatea catelului, care vrea sa afle din ce este facuta canapeaua din sufragerie sau poate te intorci din vacanta si gasesti frigiderul stricat. In astfel de imprejurari, avem nevoie de un partener care sa ne ajute sa depasim momentul. Acel partener este Bancpost, prin intermediul creditului Nume Prenume cu Vacanta, produsul financiar care permite beneficiarului sa trimita rata in vacanta pentru o luna de zile, in fiecare an al creditului, potrivit unui comunicat de presa remis BankingNews.ro

Pentru a exemplifica mecanismul din spatele creditului Bancpost, echipa Lowe&Partners a ales sa prezinte un altfel de jurnal „de vacanta” – JURNALUL UNEI LUNI FaRa EA. Astfel, un barbat se gândeste sa ii faca sotiei sale un cadou simpatic: un catel adorabil. Problema apare, insa, atunci când „cadoul” distruge canapeaua, asa ca eroul nostru tine un jurnal video prin care ne impartaseste tuturor patania sa. Totul se termina cu bine, intrucât a putut sa o trimita in vacanta si sa repare totul. Pe rata, nu pe sotie!

„Creditul Nume Prenume cu Vacanta vine in intâmpinarea nevoilor clientilor nostri cu un beneficiu relevant, croit special pentru situatiile neprevazute din viata lor: o luna vacanta de la plata ratei. In campania de comunicare ne-am propus sa scoatem in evidenta cât mai clar beneficiul diferentiator al produsului, prin intermediul unei situatii cu care oricine se poate identifica.” a declarat Teodora Saguna, Head of Retail Marketing & Communication Department, Bancpost.

„Relatia cu rata… stim cu totii, e o relatie ca oricare alta. Cu suisuri si coborâsuri. Când ne-am vazut cu brieful in mâna, primul gând a fost ca a comunica o pauza de la rata e ca si când ar trebui sa comunicam o pauza de la viata conjugala. E buna din când in când, dar numai in situatii speciale, te revigoreaza, dar nu trebuie sa devina un obicei, o iei, dar niciodata ca sa o cheltuiesti aiurea…stim cu totii cum e J. Exact in echivocul asta savuros ne-am ancorat si noi povestea.”, spune Manuela Gogu, Creative Director, Lowe&Partners.
Din partea Bancpost, au participat la dezvoltarea proiectului Aura Toma – Executive Marketing & Communication Director si Teodora Saguna – Head of Retail Marketing & Communication Department.

Echipa de creatie Lowe&Partners implicata in proiect a fost alcatuita din Manuela Gogu – Creative Director, Raluca Popa – Copywriter, Dan Costea – Art Director, Victor Oprisan – Senior Art Director, Alina Balan – Client Service Director, Adriana Tudoran – Account Manager, Ana-Maria Rizopol – Account Manager.

Spotul este regizat de Alex Maftei si produse de Rollin’ Film, cu ajutorul Ilincai Nanoveanu – Senior A/V Producer, Lowe&Partners.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)