Bancpost, in colaborare cu ICAP Romania (Google AdWords Premier Partener pentru IMM-uri), a lansat un proiect prin care 100 de mici intreprinzatori care isi deschid contul si tranzactioneaza cu banca primesc consultanta gratuita in vederea promovarii afacerii proprii prin intermediul Google Adwords. Astfel, micii intreprinzatori care aleg unul din pachetele tranzactionale Artizan, Maestru sau Expert primesc un cupon gratuit de promovare Google Ad Words in valoare de 275 Euro, anunta banca intr-un comunicat de presa. Cuponul cuprinde consultanta in crearea conceptului si implementarea campaniei de publicitate, propuneri de cuvinte cheie si anunturi, click-uri pe sistemul Google, monitorizare pe durata a 30 de zile a evolutiei campaniei si ajustarea acesteia in vederea atingerii obiectivelor in materie de numar de clickuri, numar de afisari si click-through-rate.

Cu ocazia lansarii acestei actiuni de promovare, Ana Cernat, Director Executiv Divizia Intreprinderi Mici si PFA Bancpost, a declarat: “Am lansat in 2011 un set de trei pachete tranzactionale pentru administrarea banilor afacerii micilor intreprinzatori. Interesul celor peste 7500 de clienti pentru acest tip de produse ne-a permis optimizarea ofertei comerciale. Astazi putem furniza solutii flexibile pentru administrarea fluxurilor de numerar cu un rol eficient in controlul costurilor. In acelasi timp, raspundem apetitului ridicat al intreprinzatorului roman pentru utilizarea internetului si punem la dispozitia primilor 100 de intreprinzatori care achizitioneaza unul dintre aceste pachete, pana pe data de 30 noiembrie 2012, o solutie de marketing Google AdWords potrivita tipului lor de afacere. Pentru Bancpost relationarea cu clientii este extrem de importanta si de aceea credem ca felul in care proiectam produsele si serviciile noastre, dar si modul in care le completam cu servicii de tipul Google AdWords, contribuie semnificativ la implementarea acestei strategii”.

Alexandra Predeanu, Director General Adjunct al ICAP Romania (furnizorul solutiei de promovare Google AdWords) este de parere ca “implicarea bancilor in dezvoltarea afacerii clientilor nu numai prin intermediul produselor si serviciilor specifice denota in primul rand angajament pentru afacerea clientilor. Marketingul este extrem de important, mai ales in aceasta perioada dificila, cand resursele pe care o companie le poate aloca acestei activitati sunt la un nivel extrem de scazut”. Dna Predeanu a subliniat in continuare ca “solutia furnizata de Bancpost si ICAP Romania prin intermediul campaniilor Google AdWords face ca numarul intreprinderilor mici si persoanelor fizice autorizate care incep sa cunoasca metodele de implementare a marketingului cu rezultate la costuri mici sa creasca si sa atinga o masa critica, spre beneficiul lor si al economiei in general. Si acesta este doar inceputul, ICAP Romania va continua sa sprijine companiile participante in aceasta actiune, cu acordul lor, prin dezvoltarea strategiei de online marketing”.

Bancpost are o prezenta de peste 20 de ani pe piata din Romania. Banca acopera prin gama de produse si servicii din portofoliu nevoi de finantare pentru toate categoriile de clienti, companii mari, IMM-uri, companii mici si persoane fizice. Bancpost acorda finantare atat prin produsele sale cat si prin intermediul liniilor puse la dispozitie in parteneriat cu BERD si IFC. In Romania, Bancpost este partener exclusiv al AMERICAN EXPRESS.

ICAP Romania este parte din ICAP Group, organizatie acreditata de catre Banca Central Europeana in calitate de Sursa de Instrumete de Evaluare Risc in cadrul Eurosystem Credit Assessment Framework (Iulie 2009) si certificata drept Institutie Externa de Evaluare a Riscului (External Credit Assessment Institution). ICAP Romania implementeaza campanii Google AdWords pe piata romaneasca incepand din luna ianuarie 2011 si este prima companie care a obtinut statutul de Google AdWords Premier Partener pentru IMM-uri in ianuarie 2012.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)