BCR anunta o campanie de promovare a creditelor noi de nevoi personale. Banca va derula, pana pe 24 mai, o campanie de promovare denumita “Castiga-ti creditul inapoi”. BCR ofera prin tragere la sorti saptamanala, 7 premii x valoarea creditului Divers BCR. Eligibili pentru tragerea la sorti sunt clientii care contracteaza un credit Divers si un card de credit. De asemenea, BCR va acorda clientilor care iau un credit de nevoi personale cu ipoteca 7 premii acordate prin tragere la sorti in valoare de 5.000 lei (net). Banii vor fi acordati in contul curent al clientului, tragerea la sorti urmand sa aiba loc pe 5 august 2013.

“Creditul in trei acte” are o dobanda de la 13.5%, zero comision de analiza (pentru oricine isi incaseaza salariul sau pensia la BCR sau alege sa-si refinanteze creditele, cardurile de credit la BCR) si asigurare de viata gratuita.

BCR solicita numai 3 acte pentru acordarea creditului de nevoi personale fara garantii: adeverinta de salariu, fisa fiscala/formular BCR si factura de utilitati sau talon de pensie, decizie de pensionare definitiva si factura de utilitati, in cazul veniturilor realizate din pensii.

„Este o prioritate pentru noi imbunatatirea relatiei cu clientii nostri, astfel continuam optimizarea procesului de acordare de credite. Ne-am concentrat pe simplificare si dupa aplicarea noilor prevederi privind fita fiscala, documentele solicitate clientilor raman in continuare 3. Totodata, nu percepem comision de analiza clientilor nostri care fie isi vireaza sau aleg acum sa isi vireze salariile sau pensiile la noi. Speram sa ne ridicam la nivelul asteptarilor clientilor nostri in perioada urmatoare, finantand diversele lor nevoi: amenajari/remobilari in casa, cheltuieli specifice sarbatorilor de Paste sau neprevazute, precum si reducerea obligatiilor lunare de plata prin refinantarea creditelor etc.”, a declarat Roxana Cristea, Sef Departament Credite Negarantate, BCR.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)