Din februarie, BCR introduce noi comisioane pentru plati cash. Banca sustine ca incepe  o strategiei de stimulare a tranzactiilor fara numerar, un proces de introducere de comisioane pentru plata facturilor cu numerar la ghiseele bancii. Astfel, BCR va introduce doua comisioane noi pentru operatiunile de plati facturi cu numerar efectuate la ghiseele bancii, care se vor aplica diferentiat in functie de tipul de client, si anume: clientii bancii vor plati 4 lei comision per plata factura cu numerar la ghiseele BCR iar pentru cei care nu sunt clienti ai bancii comisionul va fi de 8 lei per plata factura cu numerar.

„BCR va continua sa incurajeze plata facturilor prin echipamente automate in detrimentul platilor la ghiseele bancii, recent banca instaland o retea de 400 de astfel de aparate. Daca urmarim evolutia numarului de tranzactii facute de clienti cu ajutorul unui casier si cele facute fara ajutorul unui casier, adica de client insusi prin internet banking, POS, ATM, automate bancare, etc. observam o crestere de la o medie anuala de 68% in 2011, la 73.5% in 2012, ajungand in decembrie 2012 la aproximativ 76%. Aceasta evolutie confirma faptul ca exista un apetit din ce in ce mai mare al clientilor BCR in utilizarea intensa a modalitatilor de efectuare a operatiunilor cu numerar prin canale automate (ATM, self service) si fara numerar prin canalele electronice (POS, internet banking, etc.), a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail, BCR.

BCR ofera in continuare persoanelor fizice, clienti ai bancii posibilitatea realizarii operatiunilor de plati facturi, beneficiind de comision zero, pentru platile fara numerar efectuate din contul curent prin:
–  Serviciul “Plati facturi la ATM” prin reteaua de ATM-uri BCR (peste 2.400 de ATM-uri in toata tara)
– Click 24Banking
– Alo 24Banking
– Serviciul Direct Debit
– Tranzactii Mobile (*183#)

Depunerea de numerar in conturile curente proprii efectuate la echipamentele acceptatoare de numerar (Ghisee automate si Masini multifunctionale) sau ghiseele bancii este GRATUITA.

BCR ofera posibilitatea clientilor sai sa efectueze plati facturi cu numerar prin cele 470 de echipamente automate acceptatoare de numerar (Ghisee Automate si Masini Multifunctionale), unde aceste operatiuni se pot efectua cu comision zero.

BCR a dezvoltat conceptul de Self Service prin instalarea unei retele de 400 de ghisee automate, valoarea investitiei ridicandu-se la circa 2 mil EUR.

Clientii retail ai Bancii Comerciale Romane (BCR) au efectuat, in anul 2012, tranzactii prin internet (serviciul Click 24 Banking) si telefon (serviciul Alo 24 Banking) in valoare de  peste 20 miliarde lei (aprox. 4,5 miliarde EUR), cu aproape 30% mai mult decat in anul anterior.

Editor BankingNews

Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.

Leave a Reply

  • (not be published)