Banca Comerciala Romana (BCR) aduce la cunostinta clientilor sai ca, in perioada vineri 11.01.2013 ora 21:30  – duminica 13.01.2013 ora 18:00 a.c. va intrerupe sistemul informatic pentru derularea unor procese specifice care vor conduce la cresterea calitatii serviciilor oferite.

 

Fara agentii bancare BCR deschise in mall

Unitatile teritoriale ale BCR (unitatile deschise in mall si alte centre comerciale) nu vor avea program cu publicul in zilele de sambata 12 ianuarie a.c. si duminica 13 ianuarie a.c.

Oprirea sistemului informatic va afecta si aplicatiile care gestioneaza operatiunile prin canale la distanta (Click si Alo 24 Banking BCR, Business 24 Banking BCR, BCR Alert si Tranzactii Mobile), acestea nefiind operationale in aceastã perioada.

Totodata, vor fi oprite si aplicatiile BCR Partener Mobil si cele care gestioneazã operatiunile masinilor multifunctionale prin intermediul cãrora se pot efectua  operatiuni in conturile clientilor.

Sistemul de carduri, inclusiv reteaua de ATM si POS, precum si reteaua de ASV-uri (automatele de schimb valutar) vor functiona in parametri normali.

Pentru informatii suplimentare clientii pot apela serviciul InfoBCR: gratuit, la numarul 0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil din orice retea nationala, sau 021 407 42 00 apelabil din strainatate si taxabil la tarif normal;

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)