Serviciile digitale ale Băncii Comerciale Române au înregistrat creșteri consistente ale numărului de utilizatori, datorită investițiilor realizate de bancă pe acest segment, atât în dezvoltarea produselor, cât și în educarea angajaților și clienților.

Dacâ în 2013, la un an după ce am lansat serviciul de Mobile Banking, aveam 10.000 de clienți activi, anul acesta am ajuns să creștem cu 10.000 de clienți activi pe lună. Este un rezultat direct al resurselor pe care le alocăm pentru serviciile noastre digitale.

 Avem, în prezent, o comunitate de 2.400 de angajați BCR, supranumită Liga Experților Digitali, care acționează, atât la nivel central, cât și în rețeaua de unități ca ambasadori ai serviciilor digitale. Vorbim, practic, de o treime din angajații BCR, care și-au asumat promovarea și oferirea de suport în digitalizare, atât în rândul angajaților noștri, cât și în cel al clienților”, declară Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking în cadrul BCR.

 

La ora actuală, 99% dintre angajații BCR sunt utilizatori activi ai serviciilor digitale ale băncii. Totodată, aplicația de Mobile Banking a BCR a înregistrat peste 250.000 de descărcări în 2017, de peste trei ori mai multe decât în 2014.

 

Tehnologia schimbă rapid modul nostru de viață. E suficient să facem o comparație cu felul în care comunicăm, ne informăm și tranzacționăm în prezent, față de ce se întâmpla în 2013-2014, și vom realiza cât de multe s-au schimbat. Și este esențial să ținem pasul. BCR a ales să se implice direct și constant în viața financiară a clienților săi, având la baza doi piloni strategici: leadership în inovația digitală și educarea clienților și angajaților”, spune Marian Ignat.

BCR, membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (14,8 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.

BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 22 de centre de afaceri si 18 birouri mobile dedicate companiilor şi 513 unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM – peste 2.000 de bancomate şi POS – 15.200 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, Mobile Banking, Phone-banking şi E-commerce.

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)