Banca Națională a României își extinde prezența în mediul online prin lansarea oficială a contului de Instagram.

Prin dezvoltarea continuă a portofoliului de instrumente digitale de comunicare, Banca Națională a României urmărește atragerea unor noi segmente de public, în vederea creșterii nivelului general de informare cu privire la activitatea băncii centrale.

Potrivit BNR, contul se va diferenția de celelalte canale social media utilizate de BNR în acest moment (Twitter, LinkedIn, YouTube) prin promovarea unui conținut vizual atractiv, creșterea interactivității și a nivelului de accesibilitate pentru publicul care nu este specializat în mod necesar în domeniul economic.

Inițiativa BNR de utilizare a acestei rețele sociale se corelează cu demersuri similare întreprinse de alte bănci centrale europene, dar și cu cele mai recente tendințe din mediul digital.

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)