BRD a lansat, in premiera pe piata din Romania, cardurile prepaid. Acestea nu necesita detinerea unui cont bancar si sunt oferite in doua versiuni: card cadou si card reincarcabil. Emise in moneda nationala sub sigla MasterCard, cardurile prepaid sunt destinate clientelei persoane fizice.

„Cardurile prepaid sunt solutii simple pentru clienti, familie si persoanele apropiate. Prin gift carduri propunem o modalitate inovatoare si simpla de a face cadouri celor dragi. Cardurile reincarcabile pot contribui la sustinerea tinerilor de catre cei apropiati, fiind un prim produs bancar.”, a spus Bogdan Spuza, Directorul Executiv al Departamentului Marketing si Managementul Produselor din cadrul BRD.

Cardurile cadou sunt disponibile pe loc, fara sa fie necesara deschiderea unui cont bancar, sunt nenominale si pot fi utilizate la orice comerciant din Romania care afiseaza sigla MasterCard. Valabilitatea acestui tip de card prepaid este de 1 an, iar suma maxima este de 1.000 de lei.

Cardurile reincarcabile sunt de asemenea disponibile imediat, fara sa fie nevoie de cont bancar. Ele pot fi alimentate cu pana la 10.000 de lei pe an calendaristic, cu posibilitate de reincarcare in perioada de valabilitate de 3 ani. Cardurile reincarcabile pot fi folosite atat in Romania, cat si in strainatate atat pentru plata la comerciantii acceptanti, cat si pentru retrageri de numerar la ATM.

De asemenea, cardurile reincarcabile dispun de tehnologia contactless si pot efectua plati rapide, de mica valoare, fara introducerea codului PIN.

Comisioanele de emitere card sunt de 10 lei pentru cardurile cadou si de 20 de lei pentru cardurile reincarcabile. Banca nu percepe alte comisioane de administrare anuala pentru acest tip de carduri.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)