BRD Sogelease a lansat, in premiera pe piata de leasing din România, produsul “Leasing Plus”, care le ofera clientilor posibilitatea de a se asigura pentru eventuale defectiuni mecanice si electrice ce pot aparea la autovehiculul finantat de Sogelease, ulterior expirarii garantiei producatorului. Acest nou produs include o polita de asigurare oferita de Allianz-Tiriac, iar brokerul si administratorul acestui program este Marsh România. “Leasing Plus” este primul produs de leasing care prelungeste garantia autoturismului.

Prin incheierea unui contract de leasing de acest tip, clientii beneficiaza de finantarea costurilor cu reparatiile in cazul aparitiei unor defectiuni mecanice sau electrice dupa expirarea garantiei oferita de producator. Produsul elimina eventualele cheltuieli neprevazute in cazul in care autoturismul se defecteaza in perioada asigurata.

Un beneficiu important al produsului “Leasing Plus” este cel legat de transferabilitatea acestei garantii suplimentare. Astfel, in cazul in care clientul doreste sa-si vânda autoturismul, el va putea folosi garantia ramasa pentru a creste valoarea masinii.  “In conditiile actuale de piata, inovatia este vitala pentru a raspunde cât mai bine nevoilor clientilor nostri. Am creat un produs nou care ofera valoare adaugata clientilor si ne diferentiaza de concurenta. Includerea garantiei extinse ofera predictibilitate in materie de costuri pe termen lung si suntem convinsi ca foarte multi clienti, mai ales din rândul companiilor, vor aprecia acest nou produs” a declarat Vorles Morlot, directorul general al BRD Sogelease.

La rândul sau, Aurel Badea, director executiv subscriere asigurari generale in cadrul Allianz-Tiriac Asigurari, a declarat: “Polita de asigurare ii ofera utilizatorului autovehiculului certitudinea ca va beneficia de cele mai bune servicii de reparatie in cazul aparitiei unor defecte mecanice sau electrice dupa expirarea perioadei de garantie. in acest sens, Allianz-Tiriac a selectat un numar de 70 de service-uri autorizate din toata tara capabile sa ofere servicii prompte si de calitate. Am simplificat, de asemenea, procesul de solutionare a daunelor din perspectiva clientului, decontarea cheltuielilor cu reparatiile realizându-se in mod direct intre Allianz-tiriac si unitatile reparatoare”.

“Gestionarea daunelor este o componenta vitala a oricarui program de asigurare. De aceea, Marsh le ofera clientilor consultanta printr-un call-center profesionist care ii va indruma in procedura de rezolvare a daunelor, satisfactia acestora fiind principala noastra grija”, a spus Cristian Fugaciu, Directorul General al Marsh România.

Alte caracteristici ale produsului “Leasing Plus”:

·    Garantie extinsa pentru marea majoritate a marcilor de autoturisme si autoutilitare cu masa maxima autorizata mai mica de 3,5 tone, finantate de BRD Sogelease, garantie transferabila in momentul revânzarii
·    Pentru vehicule noi sau second-hand de pâna la 5 ani vechime, maximum 120 000 Km rulati
·    Creste valoarea de vânzare a vehiculului in momentul in care acesta se instraineaza in perioada de garantie
·    Perioada de garantie prelungita pentru eventualele defectiuni mecanice si electrice
·    Decontare directa cu 70 de unitati de reparatii din toata tara
·    Acoperire pentru: motor, sistemul de alimentare, sistemul de racire, cutia de viteze, diferential, transmisie, suspensie, directie, sistemul de frânare, sistemul de aer conditionat/incalzire si componentele electrice
·    Rezolvarea rapida a daunelor prin call center-ul dedicat

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)