BT Club – Clubul intreprinzatorului Roman a lansat o platforma online moderna, www.btclub.ro. Noutatea adusa de aceasta versiune este, pe langa conceptul siteului, incurajarea interactivitaţii online, asa incat cei mai activi membri ai BT Club vor beneficia de promovarea online a afacerii, gratuit, timp de o luna.

Detalii despre noua platforma:
· Vizitatorii siteului au la dispoziţie informaţii despre calendarul cursurilor organizate de BT Club, articole de business, noutaţi etc.
· Firmele care fac parte din club si care sunt cele mai active pe aceasta platforma vor beneficia de promovarea pe site, gratuit, timp de o luna.
· Clubul este un proiect marca “Banca Transilvania” si a fost lansat in anul 2006 pentru a susţine educaţia antreprenoriala. Pana acum, clubul a organizat aproximativ 700 de sesiuni de training, in 60 de localitaţi si are aproape 19.000 de membri.
· Firmele se pot inscrie in BT Club prin intermediul siteului www.btclub.ro, rapid si gratuit.
· BT Club ofera membrilor sai posibilitatea de a participa gratuit, in intreaga ţara, la cursuri cu tematici de interes, cateva dintre domenii fiind urmatoarele: management si strategie, vanzari, resurse umane, contabilitate, marketing si comunicare, dezvoltare personala etc.
· 70% dintre membrii BT Club sunt clienţi ai Bancii Transilvania, beneficiind astfel, pe langa oferta bancara specifica, de acces gratuit la informaţii de business.
· Clubul ofera posibilitatea inrolarii in Programul de Networking, desfasurat pentru a incuraja dezvoltarea colaborarii dintre membri, prin beneficii comerciale.
· Clubul BT se adreseaza, de asemenea, studenţilor, prin seria de evenimente “Antreprenori pe scena”. La acestea sunt invitate persoane din diferite domenii si care s-au remarcat prin spiritul lor antreprenorial. Pana acum au fost organizate 7 evenimente de acest gen, in Cluj-Napoca si Bucuresti, la care au participat aproximativ 1.700 de persoane din mediul universitar.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)