Incepând de azi, BT Pay merge alert dincolo de banking, prin încurajarea unui stil de viață sănătos. Noua facilitate aduce integrarea BT Pay cu aplicațiile de monitorizare a activității fizice Google Fit şi Apple Health, oferind utilizatorilor acces la premii în funcţie de activitatea lor fizică.

Prin această mişcare, banca pregăteşte platforma pentru integrarea mai multor oferte care susțin un stil de viață sănătos, continuând să construiască un ecosistem de oferte şi premii de tip gamification.

“Facem încă un pas mare către obiectivul nostru de a fi primul super-app de payments şi banking din România. BT Pay a fost primul wallet single issuer din ţară şi şi-a păstrat pozitia pe podium prin faptul că am completat periodic aplicaţia cu noi facilităţi, inclusiv din zone complementare cu bankingul – donații, oferte şi sănătate. Fiecare dintre noi, deşi avem multe aplicaţii pe telefon, folosim zi de zi doar câteva. Acestea sunt super-apps, iar BT Pay devine una dintre ele.“ – declară Oana Ilaş, Director Executiv Management şi Dezvoltare Produse Retail Banking, Banca Transilvania.

Doze sănătoase de date despre activitatea fizică, în BT Pay

Prin accesul în BT Pay la detalii despre activitatea fizică, dar şi prin premiile acordate, banca încurajează un stil de viaţă activ şi sănătos. Utilizatorii aplicaţiei vor avea acces la informaţii despre paşii făcuți, distanţa parcursă şi durata activităţii fizice direct din aplicaţie, iar BT pregăteşte campanii personalizate cu beneficii pentru clienţi, pe baza acestor date.

Primul premiu pentru utilizatorii BT Pay este o asigurare pentru incidente, iar etapele care trebuie parcurse sunt următoarele:

• Accesarea secţiunii Oferte-Premii în mişcare din BT Pay şi conectarea contului Google Fit sau Apple Health sau Fitbit;
• Parcurgerea a circa 10.000 de paşi/zi în perioada 5-31 octombrie a.c., ceea ce înseamnă 270.000 în total;
• Activarea ofertei după atingerea țintei de paşi;
• Realizarea de plăţi de cel puțin 100 lei cu BT Pay, Apple Pay sau Fitbit Pay în perioada campaniei.

BT Pay & #bankingladistanţă

BT Pay este una dintre soluţiile pentru banking prin telefon. Inclusiv în contextul pandemiei, pentru a ajuta clienţii cu cât mai multe soluţii pentru banking de la distanţă, Banca Transilvania a accelerat lansarea unor facilităţi în aplicaţie începând cu luna martie a.c., iar cele mai importante dintre acestea sunt următoarele:

• Cardul BT nou emis, reemis la cerere sau la scadenţă apare în BT Pay în format digital înainte ca un client să intre în posesia cardului fizic.
• Pot fi retraşi bani cu telefonul de la toate bancomatele Băncii Transilvania, pe bază de cod generat din BT Pay şi primit prin SMS.
• Pot fi incluse în aplicaţie inclusiv carduri emise în România de alte bănci şi de fintech-uri pentru transferuri de bani în cardurile BT.
• Donaţii prin BT Pay.
• Acces la detaliile despre fiecare card din aplicaţie, precum număr, data expirării şi CVV, informaţii pentru cumpărături online rapide.
• Confirmarea cumpărăturilor online cu ajutorul BT Pay prin autentificare biometrică sau folosind metoda de deblocare a telefonului.

1 din 4 clienţi folosesc cardul BT înrolat în wallet-uri: banca a ajuns la peste 1 milion de carduri unice digitale, din cele peste 4 milioane de carduri fizice, care acum sunt active în BT Pay, Apple Pau, Fitbit Pay sau Garmin Pay.

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)