Sistemul bancar are de ieri un card cu display, in premiera pe piata bancara. Cardul a fost conceput pentru a inlocui dispozitivul de generare a parolei (token). Functia acestuia este preluata de catre card, prin interactivitatea sustinuta de noua tehnologie. Cardul poate fi utilizat ca instrument pentru internet banking, precum si ca un clasic card de debit. Astfel, cu un singur card se pot efectua plati bancare, retrageri de numerar si plati online. Noul card poate incorpora sistemul standard EMV – Europay, MasterCard si VISA si a fost lansat de Supercard Solutions & Services.

Piata romaneasca este a treia din lume in al carei sistem bancar a fost introdus cardul cu display, in cadrul unui proiect pilot. Estimarile companiei indica o crestere de peste 1000%, in urmatorul an, pentru noul produs.

Protejarea tranzactiilor online este, de asemenea, o caracteristica a acestui produs. Cardul cu display beneficiaza de un mic ecran pe care se afiseaza codul unic de securitate – cod ce difera la fiecare utilizare a serviciului de internet banking (OTP – one time password). Faptul ca parola se schimba la fiecare utilizare face imposibila interceptarea sau reutilizarea ei. Generarea codului se face prin apasarea unui buton incorporat in card, iar pentru alimentarea ecranului electric, cardul foloseste o baterie cu o durata de viata intre 3 si 7 ani, aproximativ 100.000 de apasari.

Potrivit Supercard Solutions & Services, pentru utilizatori, sistemul de functionare al cardului cu display este unul facil, comod, confortabil si care ofera in acelasi timp securitate sporita prin codul unic de autentificare. Cardul poate fi implementat si in afara mediului bancar, de catre companii din toate domeniile.

Supercard Solutions & Services este o companie cu capital 100% privat romanesc si leader in piata cardurilor si solutiilor de fidelizare din Romania, avand o experienta de peste zece ani in domeniul cardurilor.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)