Credit Europe Bank România a lansat Stickerul și Brățara AVANTAJ2go, două gadgeturi moderne atașate cardului de credit CardAvantaj Mastercard folosite exclusiv pentru plățile contactless la comercianți, potrivit unui comunicat de presă.

Prin intermediul Stickerului si Brățării AVANTAJ2go, clienții pot efectua tranzacții atât în țară cât și în străinătate la orice terminal contactless, utilizând fondurile disponibile în contul aferent cardului CardAvantaj Mastercard. Ambele gadget-uri funcționează ca un card de credit contactless suplimentar, care oferă clientului posibilitatea unor plăți rapide, simple și sigure, deoarece acestea se bazează pe cip și tehnologia contactless, precum cardurile obișnuite.

Stickerul poate fi poziționat pe orice suprafață plană, cum ar fi smartphone-urile, care sunt absolut necesare în zilele noastre, iar brățara este un accesoriu care se va potrivi fără probleme cu un stil de viață activ. Pe lângă mobilitate și stil, ambele produse vor reduce timpul de așteptare la casele de marcat ale comercianților de tipul supermarket, benzinării sau alte locații prin înlocuirea numerarului.

„Cifrele ne arată că aproximativ 50% din plățile cu cardul de credit CardAvantaj Mastercard în 2018 au fost contactless. Lansarea Stickerului și Brățării AVANTAJ2go face parte din strategia noastră de a dezvolta servicii și produse bancare mai simple și mai accesibile pentru clienții noștri pentru a putea oferi cele mai bune experiențe bancare cu Credit Europe Bank”, a afirmat Yakup Çil, CEO Credit Europe Bank România.

Fiind utilizate exclusiv pentru plăți contactless, prin intermediul stickerului și brățării nu se pot efectua cumpărături în sistem de rate.  Așadar, orice tranzacție efectuată cu Stickerul sau Brățara AVANTAJ2go va fi inclusă integral în următorul extras de cont al cardului de credit CardAvantaj Mastercard.

Brățara este disponibilă pe negru, iar Stickerul în două variante de culoare: negru și gri.

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)