Analiza pietei de carduri din Romania in 2011 arata o evolutie peste asteptari a instrumentelor de plata destinate persoanelor juridice. Interesant este faptul ca aproape toate bancile emitente au raportat cresteri importante pe segmentul de carduri business, dintre acestea remarcandu-se Banca Romaneasca (+X%), OTP Bank (+Y%) si BCR (+Z%).

Domeniul de profil este deocamdata un segment de piata neexploatat la maximum, ceea ce indica pentru 2012 mentinerea unui trend puternic ascendent pentru multe institutii de credit. Bancile chiar si-au stabilit pentru acest an obiective indraznete, mizand pe tendinta intreprinzatorilor de a apela tot mai mult la mijloacele de plata moderne.

[quote_left]Poti achizitiona studiul de piata ”Topul bancilor pe piata de carduri in 2011”, care valoreaza 39 EURO, dand click pe butonul ”Cumpara” pentru a realiza plata cu cardul.[/quote_left]Amanunte despre cum isi impart bancile autohtone piata de carduri business sunt disponibile in studiul de piata “Top banci pe piata de carduri in 2011”, disponibil contra cost AICI. Cercetarea aduce in prim-plan amanunte despre portofoliile de carduri administrate de 16 banci: BCR, BRD, Banca Transilvania, CEC Bank, Raiffeisen Bank, ING Bank, Bancpost, Alpha Bank, RBS Romania, OTP Bank, Garanti Bank, Banca Romaneasca, Millennium Bank, Intesa Sanpaolo Bank, Romanian International Bank, Bank of Cyprus.

Pe langa topurile bancilor in functie de numarul de carduri de debit, de credit si business, analiza aduce in prim plan valoarea tranzactiilor efectuate in 2011 prin intermediul acestor instrumente de plata si structura tranzactiilor in functie de modul de utilizare: la ATM (pentru retragerea de numerar) si la POS (pentru achitarea cumparaturilor la comercianti). Nu in ultimul rand sunt prezentate amanunte privind portofoliul fiecarei banci in parte si previziunile reprezentantilor institutiilor de credit pentru 2012.

Editor BankingNews

Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.

Leave a Reply

  • (not be published)