Brokerii bancari si-au atins scopul: sa faca bani! Chiar daca socoteala de la birou nu se prea potriveste cu cea din piata bancara, banii stransi de Kiwi Finance din intermediarea creditelor, au atins 35 milioane euro, in 10 luni. In 2010, Kiwi Finance a intermediat credite de 40 milioane euro, iar anul trecut de 60 milioane euro. Brokerii au incasat jumatate din banii facuti anul trecut, chiar daca au inregistrat o crestere cu 18% a numarului de clienti in 2012 fata de aceeasi perioada a anului trecut.

66% dintre creditele acordate au insemnat imprumuturi cu garantii imobiliare standard, 12% credite Prima Casa si 22% credite de nevoi personale. „Consideram ca ne-am atins principalele obiective ale acestui an si anume cresterea cotei piata KIWI in retailul bancar si absorbirea efectelor Regulamentului BNR nr. 24/2011. Din estimarile noastre avem o cota de piata pe creditele noi acordate de 2.72% in total retail, cu exceptia creditelor Prima Casa, iar incepand cu a doua jumatate a anului am revenit la volumele aplicatiilor noi de la nivelul anului trecut , a completat managerul general KIWI Finance.

 

Casa se cumpara in euro, nevoile se crediteaza in lei

Datele Kiwi Finance ne arata ca euro este (inca) preferat in accesarea unui credit ipotecar. In ceea ce priveste valuta de imprumut, 95% dintre clientii care au accesat credite garantate cu ipoteca in 2012 au preferat euro ca moneda de imprumut, in timp ce 98% din clientii creditelor de nevoi personale au solicitat imprumuturile in moneda nationala.

 

„Schimbarea comportamentului de consum a clientilor din ultimii ani a continuat si in opinia noastra chiar s-a validat in 2012. Nevoia de informatii coerente si consistente, oferte si comparatii ale produselor de creditare, predictibilitate pentru timpii de raspuns si nu in ultimul rand calitatea serviciilor, sunt doar cateva dintre asteptarile clientilor in accesarea unui credit. Consultanta financiara incepe sa devina o necesitate si rezultatele noastre demonstreaza plus valoarea serviciilor KIWI Finance. Experienta acumulata in 9 ani de functionare ne ajuta sa atingem doua obiective majore: cea mai buna solutie pe profilul si nevoia clientului pe de o parte si eficienta si calitatea portofoliului pentru bancile partenere pe de alta parte.”, a declarat Anca Bidian, CEO KIWI Finance.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)