Pentru consumatorul mediu, un card de credit este un instrument de achizitii, de satisfacere a unor mici placeri, sau mici bucurii prin punctele bonus oferite. Pentru bogatii lumi, un card de credit poate face lucruri nebanuite. Cardurile de credit prestigioase ofera avantaje in domeniul turismului, hotelurilor de lux, divertisment  extravagant dar si cumparaturilor pe masura rangului.

Aceste carduri cu “circuit inchis” sunt pentru supe-bogatii lumii. Cardurile au cerinte de membru dure si taxe anuale atat de mari, ca doar un grup restrans de consumatori si-l pot permite.

“Fly” oriunde!

Cu un card, cum ar fi cel oferit de JP Morgan-  Palladium, membrii pot avea acces la un charter personal, avioane private prin NetJets, cel mai mare operator mondial de avioane private.

Cardul care iti ofera “intimitate”

Magazinul se poate inchide pentru ca un client super bogat cu un card important sa poata face cumparaturi in liniste, fara cozi si case de marcat stricate, sau clienti dornici sa-i pozeze.
De exemplu, cardurile American Express Centurion Card sunt  cunoscute pentru ca pot “inchide magazinele” pentru celebritati. Cine nu vrea sa aiba un intreg magazin de lux la dispozitie?

No Limit!

Daca noi, oamenii de rand, suntem obisnuiti cu o limita pe cardul de credit, altii nu au bariere la shopping! Exista carduri de credit, cele mai cunoscute sunt cele de la Citi, care nu au nicio limita de cheltuieli pre – set , ceea ce inseamna ca shopping-ul nu se termina!

Super card, super masina!

Masina este un simbol al potentei financiare, pentru multi. Logic, cardul de elita iti va permite si o masina de elita. Cu American Express Centurion Card, membrii au acces la inchirieri de masini de lux, precum Ferrari si Lamborghini. Pentru ca vorbim de lucruri exclusiviste, sa va mai spunem ca acest avantaj se refera si la masinile de Formula 1? Inclusiv o cursa pe pista?

Alte beneficii mai includ inscrierea intr-un program de turism spatial sau yachturi de lux (Ferretti) gata sa te duca oriunde in lume. Mai puteti obtine bilete la Superbowl, cazare si o masa la restaurantele exclusiviste ale unor hoteluri renumite – Ritz Carlton , Mandarin Oriental, Fairmont si asa mai departe.

Un astfel de card poate costa si 7.500 de dolari. Cele mai cunoscute branduri sub care apar cardurile elita sunt: American Express – Centurion Card, aka The Black Card, Citigroup, Bank of America, Visa.

Tendinta este de crestere si probabil ca bancile simt deja o presiune pe sectorul acestor produse bancare exclusiviste, afirma analistii din piata bancara.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)