Documentele în Braille sunt deja disponibile în toate cele peste 1.000 de unități ale băncii.

CEC Bank este prima bancă din România care oferă spre consultare documente în limbaj Braille clienților cu dizabilități de vedere. Cu ajutorul acestor documente, clienții au access la informații despre oferta băncii – costuri și comisioane și condițiile contractuale. Documentele în Braille sunt deja disponibile în toate cele peste 1.000 de unități ale băncii.

“Pentru că transparența și informarea stau la baza unei relații bazate pe încredere, vrem să oferim acces tuturor clienților noștri la informațiile esențiale despre produsele bancare și condițiile contractuale. Prin consultarea documentelor în limbaj Braille, persoanele cu dizabilități de vedere pot lua decizii informate, fără a depinde de însoțitor sau de alte persoane”, a declarat Adina Călin, director produse și servicii CEC Bank.

Seturile de documente au fost deja distribuite în cele peste 1.000 de unități CEC Bank și pot fi consultate de clienții persoane fizice cu dizabilități de vedere, care solicită produse/servicii din oferta Băncii. Documentele transpuse în limbaj Braille includ: condițiile de afaceri ale CEC Bank, tarife de comisioane și termeni și condiții specifice produselor și serviciilor incluse în pachetele de cont curent, informațiile oferite deponenților cu privire la garantarea depozitelor, glosarul de termeni pentru consumatori și condițiile generale din contractele de credit.

În România sunt înregistrate peste 100.000 de persoane nevăzătoare, din care aproximativ 3.000 sunt copii.

Despre CEC Bank

CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și cu active de peste 44,4 miliarde lei, la sfârșitul lunii iunie 2021.

CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească și oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM, internet banking (CEConline), mobile banking și magazinul virtual CEC_IN – unde pot fi accesate produse și servicii bancare 100% online.

Citeste si

BCR este prima bancă din România care facilitează serviciile și produsele bancare pentru clienții cu deficiențe de auz. Dana Dima: Mizăm pe respectarea drepturilor și tratamentul echitabil al fiecărui client

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)