Un studiu intitulat “Cei mai mediatizati CEO din economia romaneasca” pozitioneaza in TOP 5 nu mai putin de trei bancheri: Radu Ghetea, Steven van Groningen si Horia Ciorcila. Studiul prezinta executivi ai celor mai importante companii din Romania, cu cele mai multe aparitii in presa centrala. Raportul se bazeaza pe aparitiile media in care apare numele si prenumele CEO-ului uneia din companiile incluse in studiu. Au fost luate in considerare informatii despre directorii monitorizati, precum si comentarii ale acestora aparute in presa. Materialele promotionale si publicitatea de orice fel nu au fost luate in calcul. Companiile au fost selectate dintre lideri.

Cei mai mediatizati CEO din economia romanesca sunt bancherii

 

1. Radu Ghetea ocupa locul intai in topul celor mai mediatizati CEO. Aparitiile il citeaza in calitate de fost presedinte al Asociatiei Romane a Bancilor (actual presedinte onorific) si de presedinte al CEC Bank. Radu Ghetea a inregistrat 106 de mentiuni, in articole ce au avut ca subiect sistemul bancar din Romania in 2015, plata dividendelor companiilor de pe bursa prin agentiile CEC Bank etc.

Pe locul second se situeaza directorul de la Petrom, Mariana Gheorghe.

3. Steven van Groningen este al treilea CEO, dupa numarul de aparitii in media –  55. Acesta apare mentionat in calitate de presedinte al Raiffeisen Bank Romania, de membru al board-ului Fondul Proprietatea, precum si in calitate de presedinte al Patronatelor Bancare. Steven van Groningen a fost mentionat in articole cu privire la activitatea Raiffeisen Bank, la situatia sectorului bancar din Romania si a crizei francului elvetian.

Pe locul patru se situeaza CEO Telekom  – Nikolai Beckers

5. Horia Ciorcila, Banca Transilvania, se situeaza in TOP pe locul 5,  cu 37 de mentiuni inregistrate in perioada 1 ianuarie -30 iunie 2015 in publicatiile monitorizate de mediaTRUST.

In perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2015 au fost inregistrate 12.638 de articole in presa scrisa, care au citat cele mai importante companii din cele cinci sectoare analizate. Companiile cu cel mai mare numar de aparitii media au fost cele din sectorul bancar, urmate de cele din sectorul auto, petrol&gaze, telecom si asigurari.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)