Citigroup renunta la Romania! Nu de tot… Citi a luat decizia strategica de a se concentra pe segmentul dedicat persoanelor juridice valorificand reteaua globala pentru a oferi clientilor excelenta in servicii, renuntand la partea de retail, dedicata persoanelor fizice.

Desi Citibank Romania are un portofoliu puternic si cu o crestere rapida, in actualul context economic, nu va putea sa atinga, suficient de repede, dimensiunea si profitabilitatea de care compania are nevoie, anunta banca intr-un comunicat de presa. Din acest considerent, este mai eficient ca Citi sa isi dedice eforturile diviziei destinate persoanelor juridice din Romania, segment pe care banca este puternica. In perioada urmatoare nu vor exista modificari in ceea ce priveste felul in care Citibank Romania isi deserveste clientii persoane fizice si in felul in care conduce operatiunile locale de retail. Citibank precizeaza ca aceasta decizie nu va influenta angajamentul bancii fata de Romania. In viitor, Citibank Romania va continua sa isi dezvolte operatiunile destinate clientiilor companii mari, institutii financiare si intreprinderi mici si mijlocii.

 

Banca americana Citigroup a anuntat miercuri ca isi va reduce efectivele cu “peste 10.000 de posturi” in intreaga lume, in cadrul unui vast program de reorganizare care ii va permite sa economiseasca 1,1 miliarde de dolari pe an incepand cu 2014, scrie AFP.  Citibank Romania ar putea scoate la vanzare divizia de retail. Intrebati de ce bankingul  din Romania e afectat intr-o masura mai mare decat cel din tarile vecine, oficialii Citibank au declarat pentru HotNews ca “desi Citibank Romania are un portofoliu puternic si cu o crestere rapida, in actualul context economic, nu va putea sa atinga, suficient de repede, dimensiunea si profitabilitatea de care compania are nevoie (subl. n.). Din acest considerent, este mai eficient ca Citi sa isi dedice eforturile diviziei destinate persoanelor juridice din Romania, segment pe care banca are o pozitie puternica”

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)