OMNIASIG Vienna Insurance Group și FintechOS au finalizat prima etapă a procesului de digitalizare a portofoliului de produse și servicii de asigurare de sănătate, în cadrul parteneriatul demarat anul trecut.

Primele acțiuni au constat în implementarea și automatizarea unei serii de procese în cadrul liniei de asigurări de sănătate, ce include și produsul OMNI+, recent lansat de OMNIASIG. Astfel, sunt digitalizate, în prezent, managementul intern al ofertelor și al polițelor de asigurare de sănătate, managementul portofoliului și al asiguraților, gestionarea dosarelor de daună și a documentației aferente, a tuturor interacțiunilor cu clienții (solicitări, clarificări etc.), precum și a rețelei de furnizori de servicii medicale. Totodată, raportarea statistică a informațiilor referitoare la portofoliul de produse de asigurare și servicii, se realizează acum automat, fără intervenție umană.

Digitalizarea și automatizarea acestor procese pe linia asigurărilor de sănătate este baza implementării în viitorul apropiat a unor soluții prin care asigurații să poată beneficia de toate avantajele asigurării, facil, într-un sistem de self-service care va eficientiza accesul la serviciile medicale, fără să fie necesară interacțiunea cu operatori din call-center.

Toate aceste procese au fost digitalizate cu ajutorul tehnologiei FintechOS, care are capacitatea de a integra date din multiple surse externe și de a analiza informațiile automat, într-un interval foarte scurt.

“Unul dintre obiectivele noastre strategice este digitalizarea cât mai multor arii din activitatea companiei, cu scopul de a oferi o experiență permanent îmbunătățită clienților și partenerilor noștri, precum și cu scopul de a optimiza constant procesele” explică Mihai Tecău, Președinte Directorat OMNIASIG Vienna Insurance Group.

„Tehnologia facilitează interacțiunea clienților cu compania ale cărei servicii sau produse le utilizează, iar o astfel de experiență poate transforma emoțional întreaga relație dintre organizație și client astfel încât, pe termen lung, să crească nu doar afinitatea față de brandul respectiv, dar și sentimentul că există întotdeauna un partener de încredere la distanța unui singur click. În acest moment, este esențial, dat fiind și contextul generat de criza sanitară, ca între client și companie să existe o astfel de legătură”, a declarat Teodor Blidăruș, CEO la FintechOS, furnizor global de tehnologie pentru transformarea digitală a băncilor, asigurătorilor și a altor organizații care oferă servicii financiare.

În ultimele luni, în contextul pandemiei Covid-19, tot mai multe companii din sectorul bancar și al asigurărilor au adoptat noi tehnologii pentru automatizarea anumitor procese, migrarea către mediul digital și către soluții cloud. În domeniul asigurărilor, cele mai solicitate soluții au fost pentru eficientizarea procesului de Quote & Buy (ofertare și emitere polițe de asigurare), a soluțiilor de daune – în special soluții de notificare de daune fără interactiune cu angajații asigurătorilor, de autoevaluare sau de asistență de la distanță. Tehnologia FintechOS este nativ construită să răspundă rapid și personalizat acestor nevoi.

În prezent, FintechOS lucrează în mod activ la peste 20 de proiecte în care implementează soluții omnichannel pentru bănci și asiguratori din Marea Britanie, Europa Centrală și de Est, Asia de Sud-Est și America de Nord.

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)