În această perioadă dificilă declanșată de pandemia de Corona Virus, centrul de tehnologie al Deutsche Bank din București, DB Global Technology, își mută temporar operațiunile online, continuând să funcționeze însă în parametri normali, se arată într-un comunicat de presă remis de companie.

În plus, DB Global Technology își extinde echipa de specialiști de la nivel local cu încă 100 de poziții, pentru care procesul de recrutare este în desfășurare.

Inițiativa demonstrează stabilitatea unei companii solide, cu experiență și prezență îndelungată pe piață.

Ca și restul activităților curente, interviurile de angajare se realizează online, un număr important de întâlniri între candidați și specialiștii în resurse umane ai companiei fiind programat în aceste zile.

Centrul DB Global Technology dezvoltă soluții de ultimă tehnologie pentru diviziile de business și infrastructură ale Deutsche Bank, având în portofoliu peste 770 de proiecte IT, de la înființare până în prezent. Proiectele dezvoltate constau în soluții inovatoare de tehnologie a informației și aplicații software.

„Deși toți cei 900 de angajați ai centrului lucrează de acasă începând cu data de 10 martie, am realizat în ultimele două săptămâni peste 25 de lansări în producție pentru aplicații integrate în sistemele de mobile banking și de tranzacționare ale băncii, pentru care toți cei implicați au lucrat de acasă în echipe globale. Faptul că menținem «business as usual» și continuăm activitatea de recrutare este un mesaj de optimism și de continuitate a activității”, a declarat Marian Popa, Director General al DB Global Technology.

„Am inițiat o serie de activități de socializare online pentru a contribui la menținerea stării de bine a angajaților, pentru a-i sprijini în demersurile lor de parenting și pentru a-i ajuta să gestioneze emoțiile negative. Îi asigur pe angajați și parteneri de tot sprijinul nostru și sper să trecem solidari prin această perioadă complicată pentru societatea românească și pentru întreaga lume”, a adăugat Marian Popa.

Tot în această perioadă continuă toate trainingurile și cursurile care se pot derula online: cursuri de limba germană, sesiuni de „soft skills”, sesiuni de coaching și DB Tech School – programul de internship al centrului, aflat la a cincea ediție.

Practic, compania își adaptează activitatea la o nouă stare de fapt și reușește să funcționeze normal, iar mediul de lucru existent în birourile companiei – tehnologia, cursurile, încurajarea inițiativei personale, programele de dezvoltare personală, sunt replicate în aceste zile online.

Angajații DB Global Technology sunt în continuare în contact unii cu ceilalți folosind aplicații pentru întâlniri video și audio, conturile de e-mail și platformele interne. Pentru cei care, în urma suspendării cursurilor unităților de învățământ, sunt nevoiți să stea acasă cu copiii, dar trebuie să și lucreze, compania a flexibilizat programul de lucru și a pus la dispoziție recomandări care să îi ajute să facă față acestei situații.

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)