Bancile s-au adaptat noilor condiţii de criza si au inceput sa lanseze cre­dite pe carduri care de care mai tentante, numai bune pentru a face cumparaturi in magazine sau pe internet. Batalia dintre institutele de credit este asa de mare incat fiecare a incheiat parteneriate cu supermarketuri, fast food-uri, magazine de IT&C sau de imbracaminte, hoteluri, policlinici private, farmacii, firme de turism etc. pentru a oferi imprumuturi de la 3 pana la 12 rate fara dobanda. In acest labirint de oferte de carduri de cre­dit, oamenii trebuie sa se gandeasca bine de ce au nevoie de un astfel de imprumut si cum vor sa-l foloseasca. Mai toate bancile ofera clientilor diferite avantaje si mai toate s-au orientat spre a oferii produseul vedeta din acest an: credit pe card:

 

Citeste integral pe www.jurnalul.ro

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)