Bancpost a lansat un nou produs de creditare, “Creditul Nume_Prenume” (credit de consum, pentru nevoi personale, nenominalizate). Produsul incorporeaza un nivel de personalizare care tine cont de profilul clientului si de informatiile privind istoria sa de credit, asa cum apare aceasta in Biroul de Credit.

Creditul vine cu o oferta personalizata pana la 30 iunie: incepi creditul cu un avantaj de 500 de lei. Mai mult ai
ZERO lei/euro COMISION DE ANALIZA DOSAR PANA LA 30 IUNIE 2012! Pentru simplitate si rapiditate, orice sucursala Bancpost iti sta la dispozitie si in 15 minute de pre-evaluare  vei primi oferta personalizata! Detalii

George Georgakopoulos, Vicepresedinte executiv Bancpost, a declarat cu ocazia lansarii acestui produs: “Recunoasterea individuala a fiecarui client este o caracteristica importanta a activitatii bancii si ea trebuie integrata nu numai la nivelul relationarii cu clientul in unitatile Bancpost, ci si in arhitectura produselor noastre. Clientii sunt unici si au comportamente specifice, prin urmare trebuie tratati conform particularitatilor lor. Noul produs “Creditul Nume_Prenume” furnizeaza aceasta recunoastere si cred ca astfel facem un pas inainte catre maturizarea pietei creditului in Romania. A merge inainte in aceasta piata inseamna a pune valoare pe istoricul de plata al clientului in sistemul bancar si pe relatia acestuia cu banca”.

“Creditul Nume_Prenume” pune la dispozitia clientului, in functie de necestatile sale, o suma cuprinsa intre 500 si 10.000 de euro (1500 RON si 40.000 de RON), o perioada intre 1 an si pana la 5 ani si o oferta de pret personalizata conform profilului financiar al clientului, recompensand comportamentul responsabil cu o dobanda pe masura.

De exemplu, pentru un credit de 15.000 lei pe 5 ani, dobanda variabila este de 10,9%, comisionul de administrare lunar 0,41%, rata lunara este de 387 lei, iar suma totala de rambursat este de 21.566 lei (DAE 17%).

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)