UniCredit Tiriac Bank a consemnat in 2011 o crestere considerabila a portofoliul de credite, iar pentru 2012 si-a stabilit ca obiectiv continuarea acestui trend. Practic, volumul creditelor din bilant a urcat cu 17,2% anul trecut fata de finalul lui 2010, pana la 15,9 miliarde lei (volumul total a urcat la 18,6 miliarde lei daca sunt incluse si creditele externalizate).

”Am beneficiat de resursele necesare si am avut disponibilitatea sa continuam creditarea cu promptitudine, sustinand astfel afacerile clientilor nostri si economia Romaniei. De altfel, am avut una dintre cele mai bune rate de crestere a creditarii la nivel de piata”, a subliniat Rasvan Radu, CEO UniCredit Tiriac Bank.

Detaliat, imprumuturile pentru segmentul corporate s-au majorat cu 20%, volumul finantarilor acordate IMM-urilor a urcat cu 33%, avansul pentru creditele ipotecare a fost de 21%, in timp ce creditele de consum au inregistrat o scadere de 20% fata de 2010.

”Pentru noi este o prioritate si pentru 2012 sa marim volumul creditelor acordate economiei private, ca motor de crestere a veniturilor operationale. Exista o serie de arii de activitate cu potential foarte ridicat, precum sectorul IMM-urilor si proiecte finantate din fonduri europene. UniCredit Tiriac Bank va dezvolta solutii care sa valorifice aceste tendinte pozitive si se va concentra pe sustinerea IMM-urilor si co-finantarii proiectelor care acceseaza fonduri europene. La nivel structural, vom incuraja creditarea in lei si vom gestiona cu atentie situatia surselor noastre de finantare”, a adaugat Rasvan Radu.

Seful UniCredit Tiriac considera ca activitatea de creditare va fi mai vizibila pe segmentul corporate, cauza principala fiind retinerea si lipsa de incredere pe care le resimt deocamdata persoanele fizice. ”Vad o activitate mai retinuta pe segmentul de retail, pentru ca mai este nevoie de timp pentru ca increderea sa fie recastigata”, a precizat Rasvan Radu.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)