Daca va intrebati ce cumpara romanii cu cardul de credit, raspunsul a venit astazi de la bancheri. Doua banci cu traditie pe acest domeniu au facut publice optiunile romanilor atunci cand fac cumparaturi cu cardul: daca unii au ales sa cumpere produsele alimentare sau imbracaminte, altii au mers la farmacie si au facut plati importante.

Garanti Bank, a inregistrat in perioada sarbatorilor Pascale o crestere cu 15% comparativ cu 2013 a volumului total de tranzactii realizate cu cardul de credit Bonus Card. Aproape 25.000 de persoane si-au folosit cardurile in perioada 11-25 aprilie si fiecare client a inregistrat o medie de trei cumparaturi si 541 RON cheltuiti.

De Paste, posesorii de Bonus Card si-au folosit cel mai frecvent cardurile de credit pentru cumparaturi in magazine alimentare, de imbracaminte si pentru achizitia de electronice, 55% dintre aceste sume reprezentand plati integrale, in timp ce 45% au fost cumparaturi in rate fara dobanda.

Din totalul cumparaturilor facute cu Bonus Card in perioada 11-25 aprilie, 9% au fost online. Posesorii de card au cumparat online cel mai des cosmetice, si-au platit utilitatile electrice si au achizitionat produse electronice, in timp sumele cele mai mari au fost cheltuite pentru achizitia de electronice, cosmetice si produse IT, clientii beneficiind de avantajul de a putea plati aceste produse in pana la 12 rate fara dobanda si de a primi bonus la fiecare cumparatura.

Clientii Garanti Bank si-au folosit bonusurile in special pentru achizitia de electronice, imbracaminte si in magazinele de bricolaje.

Clientii Garanti Bank care si-au folosit cardurile Bonus Card de Paste sunt in mare parte barbati (58%) cu veniturii medii (54%), in zona Bucuresti & Ilfov (26%). Aproape jumatate (48%) sunt in grupul de varsta 35-44 si 72% sunt casatoriti.

 

La BCR posesori de carduri au efectuat, in primele patru luni ale acestui an, circa 500.000 de tranzactii la POS-urile instalate in farmacii, cu o valoare totala de peste 30 milioane lei.

Tranzactiile din domeniul farmaceutic castiga un loc important in topul cheltuielilor curente efectuate de catre clientii bancii, valoarea medie a unei tranzactii fiind de peste 60 lei.

Clientii BCR posesori de carduri de credit au facut tranzactii in domeniul farma, in aceeasi perioada, in valoare de peste 4,2 milioane lei iar valoarea pe care BCR a inregistrat-o pentru a fi oferita inapoi in conturile clientilor sai, utilizatori de carduri de credit, in cadrul Programului Bun de plata a fost de peste 42.000 lei.

BCR a lansat, la finalul anului trecut, un program de loialitate aferent cardurilor de credit pentru persoane fizice – Programul “Bun de plata”. BCR acorda lunar bani inapoi in conturile clientilor in valoare de 2% pentru toate tranzactiile efectuate la o gama larga de categorii de comercianti din tara, strainatate si online (benzina, moda, utilitati, restaurante, locuri de distractii, bilete avion, hoteluri). Ca si noutate absoluta pe piata bancara, clientii vor primi si 1% cash back aniversar acordat o data pe an pentru toate celelalte cumparaturi efectuate prin cardul de credit. Prin Programul “Bun de plata” cardul de credit BCR aduce astfel beneficii clientilor si devine o modalitate de plata preferata mai comoda si, in esenta, mai ieftina decat numerarul.

Daca ai card la BCR, poti obtine produse achizitionate din farmaciile Help Net,  in rate fara dobanda

BCR si Help Net au semnat, recent, un parteneriat prin care clientii farmaciilor Help Net pot plati produsele achizitionate in 2 sau 3 rate fara dobanda prin cadrul de credit BCR. Aditional, orice utilizator al unui card de credit BCR acumuleaza automat pentru toate platile prin card si 1% bani inapoi in cont pentru fiecare plata la comercianti, in cadrul programului de loialitate Bun de Plata, lansat la finele lui 2013 – www.bundeplata.ro

 

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)